פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אנשים כנסו ב'....

✍️ ילדונות_17 📅 01/03/2005 00:43 👁️ 204 צפיות 💬 11 הודעות
איך אפשר להשתנות?!,
אני לא מתכוונת מבחינת מראה,
כי את המראה שלי אני אוהבת ולא רוצה לשנות בו כלום,
אבל הכוונה נפשית,
למרות שאני בטח לא נראת כזאת,
אבל אני נפגעת מאוד בקלות מדברים שבכלל לא אמורים לפגוע,
ולוקחת הכול רציני,
יש לכם איזה דרך לשנות את זה?!,
תעזרו לי פליזזזזז,
אני ממש צריכה את זה 😢 ,
נמאס לי כול הזמן להפגע סתם,
ואף אחד/ת לא יודע על זה,
כולם חושבים שאני בנאדם כזה ששום דבר לא פוגע בי,
שאני אדישה לכולם והכול,
אפילו ההורים שלי חושבים שאני לא נפגעת מכלום!!!!,
ולא לוקחת שום דבר ללב,
כי אני תמיד מחייכת ומראה לכולם ששום דבר לא מזיז לי 😢
קודם כל..
זה טוב שאת לא מראה לאנשים שהם מצליחים לפגוע בך..ושאת מחייכת וקורנת...
אבל...
אם זה מזוייף...אין בזה כל תועלת!

מתוקה שלי...שאלת "איך אפשר לא להפגע?"
בובה.אנחנו בני אדם..ואחת המגרעות שלנו זה שאנחנו ...מה לעשות..ובניגוד לרצוננו..בעלי רגשות...ובין היתר...אנחנו גם ניפגעים!

מה אפשר כדי לשנות את זה...את לא יכולה להתעלם ממה שקורה לך בלב...אם את נפגעת..כנראה שזה חשוב לך...

העצה שלי היא כזאת...פשוט תשבי עם עצמך..ותחשבי מה באמת מזיז לך ומה לא...
על מה באמת שווה הדמעה שתרד לך מהעין..ועל מה ממש לא...

תנסי לחיות בגישה שהכל יכול לקרות..שאת יכולה להפגע...אבל השאלה היא כמה זה יפריע להתנהלות החיים שלך..

מקווה שהבנת אותי..
אוהבת המוניםם...מיכל... 😊
מיכל חיים צ'ווים צ'לי,
את לא מבינה אותי,
אני בנאדם שלא יכול לספר לכול אחד/ת מה עובר עלי,
אפילו להורים שלי אני בקושי מספרת,
אני תמיד אומרת להם שהכול בסדר אצלי ושאני מרגישה מעולה כשבעצם זה ממש לא כך!!!,
ואני עושה את זה רק בשביל שהם לא ידאגו לי,
כי יש לי אחות קטנה בת 10 ואחים תאומים שאפילו עוד לא בניי שנה שזקוקים לכול הדאגה של ההורים שלי,
ואני בת 17 וחצי אני מנסה להראות להם שאני מסתדרת מצוין לבד,
ולא צריכה שאף אחד/ת ידאג לי,
אבל פה לא יודעת....
אנשים פה לא מכירים אותי במציאות,
עם יראו אותי ברחוב בכיף אני אדבר איתם וכאלה,
אבל הם לא חיים בסביבה שלי 24 שעות ביממה,
אז בגלל זה קל לי להפתח פה יותר מאשר במציאות שאני חייה בה,
ולא יודעת,
אני נפגעת מכול דבר,
ובהגזמות,
אני יודעת שכולם נפגעים,
כי בסופו של דבר כול בניי-האדם נפגעים,
אבל אצלי זה מוגזם 😢 ,
ודרך זה שאני מחייכת גם עם החיוך הזה מזויף זה גורם לי להרגיש טיפה יותר טוב במצבים שבאמת רע לי,
הבנת למה הכוונה?,
אוהבת אותך מווווואהההההההה
בסבבה כשלאנשים פה יש בעיות אני מנסה לעזור תמיד ולייעץ עצות,
וכשלי יש בעיה והבעיה שלי זה שאני מרגישה על הפנים,
אנשים אפילו לא מגיבים!!!!,
ממש ת' רבה,

מיכל יפתי זה לא קשור עלייך ת' שהגבת לי וניסית לעזור
נישמתיי.. גאמני ככה רגישההה... =[[
ו.. ו.. אין מה לעשות אנחנו פשוט בני אדםםם!!
אולי כדי שפחות תפגעי את לפעמים יכולה ללכת לחדר..
ולהוציא הכול בבכי ואז זה נותן תחושתת שיחרור כזאת והיתפרקותת!
או שפשוט תדברי עם חברה טובה או עם פסיכולוגית..!

נשמה מקווה שעזרתי לך
לאב יוו
שקדיי
טוב תשמעי,
גם אני הייתי ככה בכיתה ו'-ה' וביסודי..
היום אני בכיתה ח' ואני הרבה פחות פגיעה, ואני כבר לא לוקחת דברים ללב.
את לא צריכה להיפגע ממה שאומרים לך-
שימי על כל העולם ואחותו ז*ן...
מה יעזור לך סתם לבזבז דמעות?
אף אחד בעולם לא שווה שהדמעות שלך יתבזבזו עליו (למרות שדמעות לא מתבזבזות)..
תגידי לעצמך שזה פשוט לא יכול להיות ככה...
תיקחי את עצמך ביידים ותגידי לעצמך שאין לך מה להיפגע מאנשים שעושים/אומרים לך כל מיני דברים...
ושהם סתם בני אדם רגילים שלא מזיזים לך את הציפורן היפה שלך.

בהצלחה לך חומד 😊

אוהבת המווווון,
קרין.
נשמה שלי זאת סיבה להיות על הפנים?!
מהר תרימי את הראש ותתני חיוך לאחותך הקטנה
את השתגעת?! תיזהרי להיות עצובה מלאכית שלי
מתה עלייך הכי הכי בעולםם
והנה הפרצופיי שלך 😯 חזרת לעצמך יפתי??
מקווה שכן חיחי לוב יו בוביתת
עכשיו לדעתי את לא צריכה להשתנות
זה חלק מהאופי שלך וגם אין לי רעיון איך לשנות
פשוט תנסי לקחת הכל בצורה חיובית אולי זה יעזור בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מסכימה עם נאפי!!
מתה עליךך
מאמוש!!!!!!
להפגגע מכל דבר זה לא כזה נורא!!
גם אני כזאת!!
אני ניראת כלפי חוץ אחת שהיא פאני כזאת..שדורכת על כל אחד..
אבל באמת אני מה זה לא כזאת.....
המון ידידים וחברות שלי באים אלי ואומרים לי
"יאא..איזה אופי יפה יש לך........החיים שלך בטח מושלמים.............את כזאת פאני." וזה מה זה לא נכון!!
כאילו אני כן מצחיקה והכל..
לפעמים אני מראה שאני לא נפגעת מכל דבר..
אבל יש דברים שגם אם תרצי לא תצליחי להסתירר..
כמוני..!!

זה לא גרוע להפגע מכל דבר..!!
אבל תנסי לא להפגע..
ודבר אחרון..
קשה מאוד להשתנות
את בטוח תשתני רק אם משהו באמת יפגע בך ואת תשתני גם אם לא תרצי..!!


אוהבת פולל
בתאלוששששש
,הודיה מאמי תראי אין לי כל כך מה להגיד לך אבל אני יגיד מה שאני חושבת..!!
תראי בקשר לזה שאת לא פתוחה ולא מסוגלת לדבר על דברים שקורים לך זה לא תכונה טובה תנסי להיפתח ..למשל תדברי על משהו שכואב לך אם משהו שאת מרגישה שאפשר לבטוח בו ולספר לו הכל .לזה שאת נפגעת איפלו מדברים קטנים ככה שאם משהו נגיד מקלל אותך ואת נפגעת תחשבי שחבל להיפגע ולהרגיש חרא בגלל קללה שלא שווה את זה ובגלל איש שלא שווה את ..!!
תבטחי בעצמך אל תהיה כל כך רגישה תחשבי שאת זו ששלוטת ואף אחד ואף דבר לא יעצור אותך..!!ככה לפחות אני עושה ומצליחה להתגבר על דברים שפוגעים בי..!!
מקווה שעזרתצי לך אורי
תראי ממי, כמו שאמרו לי אני יגיד לך
את בוחרת ממה להפגע וממה להתעצבן! אם תגידי לעצמך- זה לא מזיז לי. למה לי להיפגע\ להתעצבן מהבנאדם הזה? למה מי הוא בכלל? ותכניסי לעצמך לראש שאת לא נפגעת ושזה לא מזיז לך את תראי שבמשך הזמן זה כבר לא יפגע בך.
ועוד משהו- יש לי חברה בידיוק כמוך- היא לא כ"כ פתוחה...קשה לה לספר דברים ולהיפתח אליי אפילו שאנחנו חברות ממש ממש טובות, פשוט ככה היא...וגם היא בדרך כלל מראה שהכל טוב וכל הזמן משתדלת לחייך וזה כ"כ לא טוב! את צריכה להוציא הכל!! תמצאי לך כמה אנשים שאת סומכת עלייהם ושאת יודעת שהם יכולים להקשיב לך ואולי אפילו לעזור ותגידי להם מה הולך אצלך....מניסיון אני אומרת לך, זה עוזר!!
מואההה ג'ויה
ת' נשמות שלי,
מתה עלייכן,
ונאפי ת' אחות קטנה שלי מתה עלייך אין עלייך חחחחחח הנה חיוכי בשבילך 😁
ולזאת שכתבה שעם אני ממש אפגע רק אז האופי שלי ישתנה אז וואלה נפגעתי,
ונראה לי שאני בחיים לא אצא מזה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך