אוווף נגמרררר..😢
תמשיכיי עודדדד
זה לא ממש ניגמר...
אני ימשיך אם יקרו דברים מעניינים
מה!? זהו?! יענו עד שיהיה משהו חדש אז לא יהיה כלום?
יאא באסה איתכם..יאללה תעשו אקשן..
סיפור יפה..
נצטרך לחכות להמשך...
😁 ליטל תמשיכי תסיפור יש לך הרבה דברים מעינינים....
חחחחחח
בוא נגיד שחוץ מפורים לא היה שום דבר מעניין... וגם זה בקושי..
אם יש לך משהו מעניין אתה מוזמן להוסיף...=]
פשששששש
איזה סיפור יפהה..
קראתי עכשיו ת'כל איה שעתיים שלמות.
כולם בבית צורחים עלי שאני ילך לישוןן..
אבל לא הסכמתי על שסיימתי.
יש לךך חיים נורא מעניינים חחחח..
מלאים בהרפתקאות חחחח..
בקיצורר.. תעשי שיהיה מעניין אצלך
ותשתפי אותנו בחוויות שלך..
חולה עלייךך
גל
חחחחחח
שמחה שאהבת...
עוד מעט יש את ל"ג בעומר וטיול שנתי
ועוד טיול אוהלים...ליומיים
מבטיחה לעדכן...!!! אני בטוחה שיהיו דברים מאוווד מעניינים..חיחי
חחחח...כן אה!!!!!!!!! =]]]]
😊
חח תספרי את כל הקטע שהיה עם הפורום וכל הקטע שגילת..😊