חולמת עליך בלילות
רק את פניך רוצה לראות,
כשאני איתך אני משותקת
אבל מבפנים, אני צועקת.
אוהבת אותך אך אתה לא יודע,
את קולי אתה לא שומע.
כלפי חוץ ניראת ילדה מאושרת,
שאל כל העולם מחייכת.
אל מבפנים הכל הפוך, הכל שונה.
אף אחד לא רואה באמת,
את האהבה והעצב שאני חשה,
את הצעקות שלי בפנים.
אף אחד לא רואה מה אני באמת מרגישה,
כולם חושבים שאלך אדישה.
אך הם טועים ובגדול,
שיסתכלו לתוך עיניי,
זה יראה להם הכל.
אוהבת אותכם/ו
פולללללל
בתאלושששששש =]]
יאאאאאאא בתאלו'שש בובהה
מושלםם מדהיםם אבל גם עצוב
יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמיד
מתה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי שיר ממש יפה בתאלו'ששש!!
רואים שיש לך כישרון!!
אהבתיייי =]]
תכתבי עוד שירים, אני ישמח לקרוא.
אוהבת מלא, ניבו'ש.
בתאלו'ש בובה שלי זה שיר מדהים,
אהבתי רצח,
תמשיכי לכתוב נישמתי כי יש לך את זה 😉
בתאלוש אין ספק שכשרון ענק יש לך והוכחת את זה כבר בכמה סיפורים ושירים....אני מעריצה של הכתיבה שלך,בחיי!
תמשיכי לכתוב ולהפתיע אותונ בכל פעם מחדש!
לוב יו פוללללל
הדס'וש