יאא כןן כןן כןןה נכיר את כל הפורום למרות שגמני לא כל כך מכירה אנשים =/
אבל תעשו יש פה אנשים מדהימים 😊
יהיה נורא מעניין לדעת מי עומד מאחורי המסך....
אנלא יודעת אם נגיד אני יבוא למה אנלא מכירה מהאתר אפחד..
אני חדשהה..
אז לא נראה ליי
בהה ביי
גלושק'ה
גמני חושבת שיהיה מעניין...
אבל נראה כבר..
אם זה יהיה רציני ובאמת באמת ניפגש כולנו..אז אני באה..
אבל שלא יבואו רק כמה ילדים כי זה לא שווה...אין בשביל מה לבוא
אם יהיה גם אני אנסה לבוא אם זה בפסח אני בא למרכז הארץ אז בכייף
חיחיחיי לא משנה .... ( חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח )
גמני לאא מכירה מפה אנשים ואני גם די חדשה..
אבל אין לי בעיה לבוא ולהכיר אותכם אתם נשמעיםם אחלה אנשים שיש..
אבל אם אני באה זה יהיה עם חבר שלי כי אני גרה רחוק ואני פוחדת לנסוע לבד ברכבת..חחח
אתם מרשים נכון? 😊
דברו איתי אם יהיה את המפגש...
אוהבתתתתתת אותכםם
נופר&יותם... 😁
אני לצערי גרה באילת....אולי תעשו גם פה מפגש...😊)))
יכול להיות שאני אבוא..
אני צריכה עוד פרטים.
אני בא בטוח, אם אני אדע תאריך מדוייק!
אז אם יש דבר כזה, תודיעו תאריך ותשמרו מקום חח...
אתם תביאו לי בלונים נכון? חחחח
שאתם תאכלו מצות ותברכו על הזרוע והכל אז במקום לאכול עוגה אני יאכל מצות חחחח בערב פסח תהיה לי יומולדת =]]
אם זה יהיה רציני וכולם יבואו אני גם אבוא.. לא 100% אבל 90% =]
עדיף מאשר כלום :/
אוהבת'כם, ניבו'ש 😊