הלוואי והייתי טל.....אה שניה.....אני טל! (הוכחה שמשאלות מתגשמות)
טל=אדם בסיפור
וואייייייייייייייייייייי
סיפור פשוט מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חח אין לי מילים!!!!!!
אוהבת המונים מיקה😊
תודה תודה...!
ישבתי הרבה על הסיפור, וטוב לדעת שאנשים אוהבים אותו
יאאאאאאאאאא נשמה עשית לי צמרמורת וואייייי זה אמיתי סיםור אמיתי??
ואני מסכימה איתך לפכמים קורים דברים לא צפויים מואה יפה על ההשקעה רואים שהשעת מלא
אהההה ואהבתי את התמונה של "נועה" חחחחחחחחחח
פשששש איזה יפה!!!!
חיים מעניינים יש לך...חיחי
QUOTE (L-I-T-A-L @ 27/02/2005) פשששש איזה יפה!!!!
חיים מעניינים יש לך...חיחי
אם מנסים לשמור על החיים מעניינים, גם מצליחים.
עוד תגובות? על מה?!
תכתוב עוד סיפור יהיה לך תגובות...
חיחי
אין לי רעיון כרגע לאיזה סיפור מיוחד.....
אז בינתיים להגיב על זה =]