אהבה זה יותר הפרפרים בבטן שאני רואה אותה...
לא מפסיק לחשוב עליה....
ואובססיה זה יותר משיכה לגוף...
עצבים שרואים אותה עם גבר אחר...
קנאה עזה...
היא מושלמת ואתה חייב להיות איתה- אובססיה.
אתם במערכת יחסים לטוב ולרע ואתה לא רואה את החיים בלעדיה - אהבה.
ואם אני מנסה להדחיק את האהבה/אובססיה שלי ולא מצליח?
קלטו!
אהבה זאת לא אובססיה בכלל!!!!!!!
לפחות לדעתי...לאהוב מישהו זה לא בהכרח להיות אובססיבי אליו!
לפני כמה ימים אמר לי ידיד שאני אובססיבית לבן אדם שאני מאוהבת בו
אבל לדעתי זה ממש ממש לא נכון!
שמע
יכול להיות שיהיה גם אובססיה וגם אהבה ביחד???...