חייבת את עזרתכם, אני רוצה לכתוב מכתב למישהו שאני אוהבת אותו הכי בעולם... מכתב פרידה, רוצה להיפרד ממנו, כי הקשר בנינו לא יכול להוביל לשום מקום, אני חייבת עזרתכם, איפה יכולה לקחת שירים או מכתבים ולנסות לכתוב לו משהו, כי אני יודעת מה רוצה לכתוב לו רק שזה ל איוצא לי טובבבבבבבבבבבבבבבבבבב
בבקשה עזרה דחופה. תודה.
מתוקה....א. שמתי לב שאת חדשה...אז ברוכה הבאה!! 😊
שמעי יש פורום ברכות...אני בטוחה שתמצאי שם משהו...
ואם לא...אז מישהו יכתוב לך...
בהצלחה..!!
אוהבת מלאאא....מיכל
בובה ברוכה הבאה לאתר😁
והממ..יש את אלון זה שיש לו את האתר סילבסטר הוא חאלה בנאדם עם כישרון ענקי ואת תספרי על מה את רוצה לכתוב את השיר\מכתב והוא יכול תוך 2 דקות לרשום לך את השיר המהם ביותר ושיקלע בול.
מקווה שעזרתי לך...בהצלחה!
מאמי לדעתי זה אמור לבוא ממך המכתב
כי רק את יודעת בדיוק מה את מרגישה
זה לא צריך לצאת משו מיוחד
זה צריך לצאת מהלב בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ודרך אגב ברוכה הבאה לאתר נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*