טיטאניק.
הם היו שני אנשים שונים..
היא- עשירה , יפה, במעמד העליון..
הוא- עני , יפה, ושלא יודע מה הוא יעשה אפילו עוד שניה..
הם נפגשו במקרה.. והתאהבו..
הוא צייר אותה -ציור יפה..
ופה האהבה כבר משפיעה!!
היא- הסתכנה בשביל האהבה אליו!
הוא- עשה ה=כ=ל בשביל שהיא תישאר בחיים ותגשים את משאלתו,
להמשיך בחיים.. בלי לדעת מה יהיה..
אך 'אמא אדמה' קצת לא הייתה הוגנת..
טוב החיים לא תמיד הוגנים!
הספינה נשברה .. אך לא האהבה!!
היא הגשימה את משאלתו ..
והוא ?!
הסתכל ועזר לה מלמעלה..
אנשים תראו..
ה'שיר' הזה לא אמור להיות יפה או עם חרוזים..
זהו מסר ה=כ=י גדול לחיים..
תסתכנו בשביל האהבה.. ובחיים אל תגידו 'מחר' כי אתם לא יודעים מה יהיה אפילו עוד שניה!!
תראו - הדוגמא ההכי טובה וההכי אמיתית זו אהבתם של רוז וז'ק מה'טיטאניק' היא עכשיו זקנה אך היא הגשימה את משאלתו.. והוא עוזר לה מלמעלה.. האהבה ביניהם עדיין קיימת .. היא עדיין לא שכחה - ובחיים לא תשכח!!
ת=ח=י=ו א-ת ה=ח=י=י=ם כ-א-י-ל-ו א=י=ן מ-ח-ר!
אוהבת אותכם!
צודקת ה-100% נשמה אהבתי מאוד יפה על ההשקעה מואההה
צודקת!!!,
מאוד אהבתי ת'שיר,
וה-טיטאניק הסרט מאוד עצוב ונכון,
כי באהבה שום דבר לא חשוב...
הבעייה שיש כאלה שלא מבינים את זה 😢
ברור שאת צודקת!!!! וגם את ראית אתמול בהוט אוסקר??
אוייי זה היה עצוב כ"כ!!!!
כמה בכיתיייייי
זה היה כל כך עצובבב
אי הוא עשה הכל כדי שהיא תישאר בחייםם
ואז בסוף שהיא שרה את השיר הזה שהוא שר לה בהתחלה
אוייי זה היה כזה קורע לבב
חשבתי אם זה היה קורה לי ולחבר שלי הייתי מתההה
😢 חני
גם אני בכיתי..
רק חשבתי על האפשרות שאני ואהובי נהיה ככה.. איי יש לי צמרמורצ לחשוב על זה..
אנשים תפנימו.. אין דבר אחד יותר יפה מהאהבה..
בגלל שראיתי את הטיטאניק מחר אני יעשה משהו הכי משמעותי בעולם!!
לא תמיד,
ומה עם אפשר לדעת?
QUOTE (Hermosa @ 26/02/2005) גם אני בכיתי..
רק חשבתי על האפשרות שאני ואהובי נהיה ככה.. איי יש לי צמרמורצ לחשוב על זה..
אנשים תפנימו.. אין דבר אחד יותר יפה מהאהבה..
בגלל שראיתי את הטיטאניק מחר אני יעשה משהו הכי משמעותי בעולם!!
שתפי אותנו...אם בא לך כמובן!
את צודקת.. לא ב-100% ב-1,000,000%!!
צריך להסתכן למען האהבה.
זה ממש יפה מה שרשמת ונכון.
אוהבת מלא, ניבו'ש :]
צודקת מאוד....ולא רק בשביל האהבה לחבר צריך להסתכן,צריך להעריך כל רגע בחיים כי לפעמים את יכולה לפגוע בריב בממישהו שקרוב לך ואת אוהבת וחס וחלילה יכול לקרות לו משהו רע ואת לא תזכי לראות אותו ותמיד תצטערי שלא אמרת לו כמה את אוהבת אותו וכמה הוא חשוב לך...לכן תמיד תמיד תביעו את מה שאתם מרגישים את אהבתם את הערכתם...תמיד תזכרו שבחיים כלום לא ידוע והכל משתנה בשנייה אחת קטנה....
תחיו..תאהבו...תסתכנו...ותביעו את זה!
יפה מאוד מאוד
אוהבתותכם בלו'ש