אני יודעת שאני ילדותית בהתנהגות והכל אבל אני חייבת להוציא את זה...
אני מרגישה מועקה כזאתי לא יודעת ואני מרגישה עוד יותר אהבלה שאני מפרסמת את זה פה....אוףףף
זה כל כך אדיוטיייייייי לצאת עם חברה וחבר שליייייי בחיים אני לא עושה את זה...כמובן שהוא הביא חבר...שאני צריכה להעסיק אותו ולשמור שלא ישעמם לו
אוו...כמה שתיקות הלכו שם אני יודעת שזה מפגר אבל זה טמטם אותי אתם לא חייבים להגיב סתם רציתי לספר את זה...להוציא את כל הדברים המפגרים שגורמים לי להתעצבן...
עוד מעצבן שאני לבד. אוף זה כל כך מרגיז אני כבר לא יודעת מה לחשוב על עצמי...אני לא מכוערת אבל יפה אני גם לא וכאילו...רגע אני לבד...אולי אני יותר גרועה ממה שאני חושבת
אני לא יודעת מה לעשות אני בתיסכול גם הלימודים הכל הולך חרא...זה משגע אותייייי
:'( :'( :'(
תראי בובה זה יסתדר,
כן כן...
זה כבר בטח יצא לך מכול חור נכון?!,
שכול הזמן חוזרים על זה?!,
לימודים אחחחחח...
גועל נפש!!!!!!,
בובה שלי באיזה כיתה את?!,
אני ב-י"ב ועם זה ישפר לך ת'מצב רוח,
אז ב-י"ב שזאת גם השנה האחרונה שלי בבית-ספר ,
זאת גם השנה הכי קשה שיש,
קורעים לך ת'תחת שם!!!!!!,
את צריכה ללמוד למבחנים,מתכונות,בגרויות,
וכאילו כול זה לא מספיק!!!!!,
אז גם נותנים פול שעוריי-בית,
ולא כאלה שאפשר לסיים תוך שנייה,
אלה כאלה שצריך לשבת עלייהם כול היום,
בשביל רק לקלוט מה לעזאזל הולך שם!!!!!!!,
הצלחתי לרומם לך ת'מצב רוח?!,
עם כן שמחה לשמוע עם לא אז אין לי מה להגיד לך....
חוץ מאשר יהיה בסדר,
ולגביי החבר?!..
מה אתם אף פעם לא יוצאים לבד?!,
רק את והוא?!...
לא הבנתי מאמי...
אמרת שיצאת עם חבר שלך וחברה שלך נכון? ושהוא גם הביא חבר
ובסוף כתבת שאת לבד... אז את לא לבד כי יש לך חבר!
ואם זה עיצבן אותך אל תעשי את זה שוב בובה
אבל גם אל תהיי עצובה
זה לא כזה נורא זה קורה לפעמים
ואין מה לעשות נשמה
טוב שהוצאת את מה שאת מרגישה
ולגבי הבית ספר תשקיעי כי זה חשוב ולא משנה הכיתה את צריכה ללמוד
כי בלי זה אין מה לעשות בחיים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אי לא כ"כ הבנתי....יצאת עם חבר שלך חברה שלך והוא הביא חבר שאת היית צריכה להיות איתו? אבל הוא חבר שלך! ובקשר לשתיקות...פה אני מאוד מבינה אותך!! גם לי זה קורה הרבה השתיקות האלה... אני באותו מצב כמו שלך. אבל תראי, משתדלים לדבר, ולדבר על הכל! לא משנה על מה העיקר לדבר כי את רואה בעצמך כמה השתיקות האלה מביכות. שאלי אותו שאלות על עצמו, תכירו...וככה השיחה תזרום.
בקשר ללימודים- כמה שזה יכול להיות קשה ומעצבן לפעמים!!! באמת נשבר מהלימודים לפעמים, מכל הלחץ הזה...אבל את חייבת להמשיך ולהשקיע גם אם זה לא בא בקלות כי כמו שמורני אמרה בלי הלימודים את לא יכולה לעשות כלום.
לדעתי היא התכוונה שהיא יצאה עם חברה שלה וחבר של חברה שלה והוא הביא עוד חבר
כן חחח התכוונתי שיצאתי עם חברה שלי
הוא רצה להתחיל איתי(ילד נואש מתחיל עם כל אחת...) למזלי הלכתי באמצע
אין לי חבר בגלל זה רשמתי שאני לבד חח לא רשמתי טוב סורי...
ילדונת_17 אני בכיתה י' וזה בגרות ראשונה ובלה בלה מלחיץ אבל לא זה מפריע אלא פשוט אני ילדה עצלניתתת אחושרמוטה ואני במקום לשבת ללמוד במחשב או לא יודעת מה ובמתמטיקה קשה לי בגלל זה גם ירדתי ל4 יחידות...:'(
וטוב י'ב אין לך עוד הרבה כדי לסיים וגם נו אמרו שזאת באמת השנה הכי קשה..מקווה שלך ילך טוב ולא תתיאשי מהר כמוני!!!!!!!
ותודה לכל הבנות שהגיבוווווו מתה עליכן בובות יפות שלי באמת תודההההההה
מואהההההההההההההההההההההה 😁
מורנו'ש ופיצית מטורפת(שתגידי לי את שמך בהזדמנות מאמי) אני יודעת שבלי בית ספר אין כלום בגלל זה אני עוד מנסה להמשיך להשקיע...אולי אני סתם עושה סיפור מכל דבר ומתרגזת מהר מדי...כבר אמרו לי את זה.
תודה על העצות של כולן ממש עזרתן לי כיף שיש מי שמקשיב!!!
😊 תודה
קוראים לי ג'וי =)
ואין בעד מה נשמה...אני שמחה שעלה לך קצת המצברוח!
דווקא אצלי י"א היא הכיתה הכי קשה!
בחורף שתי בגרויות ובקיץ 7!
ובי"ב בחורף שתי בגרויות ואז אני נשארת עם חמישה מקצועות בי"ב...
אז זה קל רצח...
וגם אחרי פסח לא לומדים בי"ב..
קיצר אצלי י"ב הכיתה הכי קלה!
וי' כיתה קלה רצח, אפילו יותר קלה מט'!
תראי.. אין לך מה להתבאס.. אז לא נורא אין לך מישהו.. קורה... אבל גם זה עובר 😉
אבל מה, לא עדיף לך לצאת עם מישהו במקום להיות בבית?
פעם הבאה אם את יוצאת עם מישהו ככה פשוט תזרמי.. אל תהיי כזאת, אל תקחי את זה קשה..
דארק אנג'ל:
לך כיתה י"א הכי קשה,
וואלה גם לי כיתה י"א הייתה קשה...
אבל לעומת י"ב כיתה י"א זה כלום!!!!,
כשתגיעי ל-י"ב את כבר תביני על מה לעזאזל אני מדברת...
ואז נוכל לדבר על זה נון סטופ...
אבל לך יש עוד שנה,
אז אני אבקש ממך שתפסיקי תמיד לחשוב ת'צמך יותר טובה ומבינה מכול השאר,
כי אותי אישית זה ממש מעצבן,
מקווה שלא תעלבי,
אני בנאדם שרגיל להגיד לאנשים בפנים מה אני חושבת עלייהם ולא מאחוריי הגב,
שזה פי אלף יותר כואב...
עוד שנה כשתגיעי ל-י"ב אז נמשיך עם השיחה הזאת...
elula:
תראי יפתי 4 יחידות זה גם טוב,
ואפילו טוב מאוד,
אני ב-5 יחידות,
ודוגרי 4 יחידות זה לא פחות ולא יותר מאשר 5,
את שתייהם קשה לעשות,
ו-ת' יפתי,
וגם לך שיהיה בהצלחה,
תחזיקי ת'צמך בידיים ותלמדי כמו שצריך,
כי אין ברירה...
ותראי איך הזמן יעבור לך בטיל,
בלי שתשימי לב בכלל 😉