שיר לא משו.. לא מרוצה ממנו.. אבל בכל זאת קבלו --->>
נימאס לי מאלה החיים
נימאס לי מההורים
אני לא יכולה יותר עם הכאב
לא יכולה לישמוע אותכם זה כל כך כואב
אני כבר מישתגעתת
אני כבר לא יודעתת
בא לי לברוח!!
בא לי לישכוח!
בא לי להיתעורר וליראות שזה חלום
בא לי להיתעורר שתהיו מסוגלים להגיד שלום
נימאס לי מהכל..
אז אני בורחת..
נימאס לי מהכל...
ואני לא שוכחת!
אני לא יכולה לעשות את זה
ולא מסכימים להיות בזה
אבל לאישתו אני חייבת?!
לאישתו אני מיתחייבת?!
לא יכולה ליראות אותכם ביחד
רוצה לקום ולצאת מהפחד!
נימאס לי מהכל..
אז אני בורחת..
נימאס לי מהכל...
ואני לא שוכחת!
בורחת מהמציאות המזדיינת
בורחת מהמפשחה שמתפרקת
רוצה ליראות משפחה מאושרת
אבל לא יכולה ואני נישברת
נימאס לי מהכל..
אז אני בורחת
נימאס לי מהכל..
ואני לא שוכחת!





