[COLOR=red][SIZE=7][SIZE=14][FONT=Arial][I]טוב אז ככה..אני רוצה לציין שהסיפור הוא אמיתי..
הגיע היום הראשון לחטיבה..שיוו מעניין איזה בנים יהיו איזה מורה אם אני יסתדר בכיתה החדשה וכל השאלות האלה..
היה לי חבר באותו זמן הוא עבר לגור בעיר אחרת..ולבצפר אחר אנחנו לא באותו בצפר ולא באותו עיר..
קמתי בבוקר אמא אמרה:"קומי את תאחרי את ההסעה קומי"השעה הייתה שש בבוקר אמא יודעת שאני אוהבת ביום הראשון של בצפר להראות הכי יפה שיש..
היא העריה את שאר האחים והאחיות שלי..
נזכרתי בעידו החבר שלי שלא יהיה איתי בבצפר הבטחנו שלעולם לא נפרד..
אבל אז שהגעתי לבצפר ראיתי את אהבת חיי שעכשיו אנחנו חברים אמרתי שאותו אני חייבת להשיג עבדתי על זה קשה כי חבר שלו אהב אותי והייתי חבר של חבר שלו אבל בסוף השגתי אותו..הכי היה לי קשה זה להפרד מעמורי{שם בדוי..}שהיה חבר שלי שלחתי לו הודעה באס אמ אס עומרי כפרה אני מעדיפה שנפרד זה לא הולך אנחנו רחוקים עכשיו...
הוא קיבל את ההודעה אחרי שבועיים הוא התקשר אלי ואמר אח שלי ראה באווי שלך שרשום חן אהובי אוהבת אותך לנצח חיים שלי דבר איתי מה עושים היום..אני אמרתי לו עומרי אבל נפרדנו שלחתי לך הודעה לפלאפון הוא אמר בעצב אה טוב אמא שלי קוראת לי ביי חיים שלי..
הרגשתי שהוא עומד לבכות אני הרגשתי את זה..
באותו יום אני וחבר שלי הלכנו לקניון..נכנסו לחנות בגדים ואתם לא יודעים את מי ראיתי שמה..!
ומה קרה....
אוהבת אותכםםםם המוןן ותגיבו!! 😉





