פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי *+.~אה2ה של פעם 2ח**ם~.+*...

*+.~אה2ה של פעם 2ח**ם~.+*

✍️ מאמי של ילדה 📅 25/02/2005 18:12 👁️ 645 צפיות 💬 33 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 3
יא מאמי!!
הוא בגד בך ויצא עם בנות אחרות החרראאא הזה?!!
אני אפילו לפזול לכיוון שלא לא הייתי פוזלת!!
את עוד נישארת ידידה שלו?!?!!
את חולת נפש?!!
דחוף פסיכיאטר!!
מה זה?!
אם מישהו היה פוגע בי ככה הוא לא היה חיי יותר בשביל שאני אפזול או שאני ארק לכיוון שלו!!

בא לך לספר לי בקצרה מה הוא עשה לך!?!
בכל התקופה?!?!

תודה בתאלוששש..

חחח בטח מאמי אני מוכנה לספר לך
לפני שנפרדנו...זה היה הפרידה הראשונה שלנו..היינו 7 חודש..אז יום לפני הפרידה
הכול היה רגיל בנינו לא היה זכר לפרידה..הוא ישן אצלי הכול היה טוב ויפה
וזה כבר היה יום שישי..עכשיו הוא חוזר מהבסיס רק חמשושים
ובימי חמישי הוא יוצא עם חברים ושישי שבת איתי
עכשיו יום חמישי לא ראיתי אותו והוא בא אלי לפנות בוקר לישון(הכוונה יום שישי)
ובלילה ההיינו אמורים להתראות ובסוף הוא אמר לי שזה לא יסתדר ושהוא מיצטער
הוא אמר שהוא חייב לנסוע עם חבר שלו כי דוד של חבר שלו עשה תאונה
והחבר שלו אמר לו שיקח אותו..לא משנה הקיצר פה שם רבנו ורבנו כאסח
אז הוא לא רצה לדבר איתי יום למחורת..ולא ענה לי לטלפונים..אז יום ראשון לפני שהלכתי לביצפר
הלכתי אליו הבייתה..הוא בדיוק היתארגן לבסיס..ושאלתי אותו מה קרה מאמי למה אתה לא עונה לי
הוא אמר לי יסמין זה ניגמר בנינו...והתחלתי לבכות תבכי של החיים שלי..כל כך אהבתי תבנאדם הזה!!!
והוא היה גם מטורף עלי..והוא אמר עם כל זה שאני אוהב אותך לא מתאים לי כבר הקשר..
הקיצר יצא לי להיות לבד בחדר שלו..ואז היסתכלתי בפלא' שלו וראיתי מישהי חדשה שהוא היתקשר אליה
לא הבנתי מה קורה פה....הקיצר אחרי חודש גיליתי שזאתי החדשה ...היא החברה החדשה שלו!!!
הייתי בשוק..עוד לפני שהוא סיים איתי הוא יצא איתה....הוא כל כך פגע בי...וכל החודשיים שהיינו פרודים(למרות העובדה על הבגידה)...אהבתי אותו מאוד ולא הצלחתי לשכוח ממנו..ושהייתי מיתקשרת אליו הוא היה מנתק לי תטלפונים ואומר לי אל תקשרי ומזה פוגע בי..אחרי חודשיים שהצלחתי לשכוח ממנו הוא חזר על 4..במשך 4 ימים היתחנן אלי שאחזור אליו...וכמו מטומטמת חזרתי כי כל הרגשות עלו לי בחזרה למרות העובדה שהוא בגד בי..(הוא אף פעם לא ידע שאני יודעת את זה...כי חברים שלו סיפרו לי עליה..)
ותמיד הכחיש זאת...
הקיצר ככה חזרנו ונפרדנו עוד 5 פעמים...אהבתי אותו מאודד..והוא אמר לי שגם הוא אותי
עכשיו יצא לי לריב איתו לפני חודש ככה ואמרתי לו אני לא רוצה לראות אותך או לשמוע מימך יותר...
ואז אחרי שבוע וחצי הוא מיתקשר אלי אומר לי למה את לא מיתקשרת את חסרה לי..אמרתי לו כי אמרתי לך כבר שאני לא רוצה לדברר איתך...ואז מיפה לשם השלמנו..אבל לא חזרנו..והיינו ביחסים טובים
שבוע שעבר הכול היה ממש טוב בנינו..היינו כמו חברים..הוא ישן אצלי כמה פעמים ואני אצלו..ואמר לי שהוא אוהב ומיתגעגע אלי ושאין לו אף אחת ופה ושם...ואז השבוע הזה שמתי לב שהוא מיתרחק..לא מיתקשר יותר לא בא יותר...אז אני הייתי מיתקשרת ואומרת לו אפשר לבוא אליך..והוא היה אומר לי לא אל תבואי...(ששבוע לפני זה הוא כן רצה)...לא משנה..יום שישי ישנתי אצל חברה שלי אז במוצאי שבת(אתמול) היתקשרתי אליו ואמרתי לו שאני באה לראות אותו לפני שהוא חוזר לבסיס...כי הוא היה ברגילה שבועיים..והיום(יום ראשון) הוא צריך לחזור..כי ניגמרה הרגילה...אז הוא אמר לי בהתחלה ניראה אולי תבואי..אני אתקשר...והוא לא היתקשר..אז אני היתקשרתי שוב ושאלתי אותו מה קורה..והוא אמר לי לא אני נוסע למסיבה..אל תבואי שבוע הבא שאחזור ניתראה...
טוב לא משנה מיפה לשם הגעתי הבייתה..ניסיתי להיתקשר אליו הוא ניתק לי תטלפונים ולא ענה לי..ושהיתקשרתי אליו הבייתה אמרו לי הוא לא נימצא..אז אמרתי לחברה שלי תקשרי אליו הבייתה תיראי אם הוא נימצא..אז היא היתקשרה ואמרו לה שהוא נימצא והוא עסוק( כאילו עלי הם שיקרו..)
אז איך שהיא אמרה לי זאת נסעתי אליו הבייתה...וכעסתי עליו והתחלתי לבכות..אמרתי לו שהוא הבטיח שלא יפגע בי ולמה הוא פוגע ופה ושם...ואז היה בנינו ריב מזה קשה...והוא אמר לי טוב עזבי אותי אני ניכנס להיתקלח..ושהוא ניכנס להיתקלח חיטטתי לו בפלאפון וראיתי את כל הבנות שלו!!!!...והוא ניפגש איתם שהוא היה איתי..והוא אמר לי שאין לו אף אחת...ואחת מהם הוא הציע לה לבוא איתו למועדון ביום חמישי שהיה..מזה נפגעתי...והוא מצידו הכחיש ואמרתי לו אל תכחיש אני לא מטוממטת..ואז לפני שהלכתי הבייתה..כי הוא היה צריך לצאת מהבית..ליוויתי אותו לחבר שלו כי הייתי חייבת להמשיך לדבר איתו..ואמרתי לו שהפעם שבאמת לא יתקשר אלי יותר ושלא יבוא אלי...ושעם הוא יתחנן וירד על 4 אני יותר לא אחזור אליו...ושאני ממשיכה הלאה בלעדיו...ושאני מיתכוונת לשכוח אותו ושאני שונאת אותו..והוא לא הבנאדם שהכרתי ואהבתי..ושאני לא אוהבת תבנאדם הזה שיש בו עכשיו...וזהו והכול ניגמר בנינו...בצורה מגעילה אבל בעזרת השם אני אשכח אותו...כי לא מגיע לי אחד כזה שבוגד ומשקר..ואני יודעת שיום יבוא והוא ירד על 4 כדי שאחזור אליו והפעם אני לא אחזור ..!!!
וחבל שזה ניגמר ככה..כי בשנה שהייתי איתו היה לי ממש כיף כי הוא עשה אותי הכי מאושרת בעולם ואהב אותי בצורה מטורפת...שכולם אמרו שעוד ניתחתן....ויש לי ממנו זכרונות ממש טובים כי בחיים שלי לא העניקו ונתנו לי את מה שהוא עשה לי ונתן לי והעניק לי...וזאת הייתה אהבה שבאמת באה פעם בחיים...
ופתאום ביום אחד הבנאדם היתהפך וניהיה זבל..ואין לי מושג למה..כי לא עשיתי לו שום דבר שהוא יכל לפגוע בי..אבל כניראה שלא הייתי צריכה להמשיך לאהוב אותו...כי בסוף זה מה שקרה

אאממאמא
איזה עצובי =[[
הפעם אל תסלחי..
מי שבוגד/פוגע
יפגע/יבגוד כל החיים שלו.!!

מקווה שלמדת לקח ושלא תאמיני בכל חבר שלך!!
בהצלחה לך בהמשך!!
אני איתך אם את צ'כה משהו!!

אוהבת אותך פוללל
בתאלושששש
בתאלו'ששש תודה מאמו'ששש
אין לך מושג איך ההודעה שלך ריגשה אותי
ואת מזה צודקת בזה...כולם אמרו לי אותו דבר אבל לא שמעתי להם
כי האהבה עשתה אותי עיוורת..למרות שידעתי הכול לא יכלתי שלא לאהוב אותו
אני עד היום אוהבת אותו למרות אתמול וכל מה שקרה...אבל אני יודעת שיש אלוקים למעלה
שרואה ושומע הכל
וכמו שאני סבלתי גם הוא יסבול
ואם לא בגללי אז ביגלל מישהי אחרת
כי לשכוח אותי הוא לא יצליח....ואז הוא יבין מה הוא הפסיד
ושהוא יבין זאת...אני כבר לא יהיה
ואת הלקח שלי למדתי...למרות שממש קשה לי
ושאני מאוהבת בווווו
אבל בעזרת השם אני ישכח אותו....
רק הזמן הוא התרופה שלי עכשיו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך