הינה השיר.. תביאו תגובות.. תציעו הצעות לשיפור.. ותגידו מה שאתן באמת חושבות.. זה חשוב לי להישתפר!! =>>
תמיד ניפגעת
תמיד נישבעת
אבל אף פעם לא מקיימת
ובך שוב מיתאהבת
ניזכרת בימים..שהיינו אוהבים
ניזכרת בזמנים שחשבנו שזה לעולמים
ואני ניקרעת
ושוב נישבעת
אבל כל פעם מחדש נופלת,נופלת לתוך קסמייך
נופלת ישר אל זרועותיך!!
היינו תמימים ונישבענו שבועה
פשוט חיינו בתוך בועה
בועה וורודה.. בועה שהיתנפצה!
והינה הימים עוברים
ואני עם חברים אחרים
והינה הזמנים חולפים
ואני עם אהובים שונים
והינה הימים עברו
וניפרדתי גם מההוא
והינה הזמן חלף
אני עם אחר שאותי שעף
היינו תמימים
שהאמנו שזה יהיה לנצח נצחים
הינו ילדים..
היינו קטנים
היינו טיפשים!
אבל כל פעם חוזרת לאהבתך
כל פעם מבינה שהמרחק אוסר עלי אותה
אבל השבועה של שנינו
לא יצאה מבינינו
השבועה של שינינו
נישארה בתוך ליבינו!





