פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי קבלו קצת חומר למחשבה...

קבלו קצת חומר למחשבה

✍️ elad_ment 📅 24/02/2005 20:24 👁️ 280 צפיות 💬 9 הודעות
תאמינו לי אחים שלי אל תאמינו לאף אחד.. תאהבו את עצמכם ורק את עצמכם אל תשקיעו בקשרים זה סתם חרא אני אומר לכם מניסיון כל הבנות האלה אותו דבר כולם בסוף הורסות הכל ופוגעות.. אתם חושבים שאיתה יהיו לכם את החיים הכי יפים?? כל היום תיראו את החיים בוורוד?? אז תיקחו סמים.. עדיף..
ומדבר איתכם אחד שעד היום היה מקריב את החיים שלא בישביל בחורה שהוא אוהב
אין.. שאני אוהב אני לא רואה בעיניים..

בנות עצה לי אליכם: קודם כל תיהיו בנות אדם.. אחרי זה תחשבו על דברים אחרים.. לא כל מה שיש לבנים בראש זה רק סקס.. תאמינו לי שמי שאומר לכן שהוא אוהב אותכם.. הוא לא מחפש לשכב איתכם.. אלה הוא רוצה הרבה מעבר לזה..

כחו קצת משפטים על אהבה וקצת חומר למחשבה:


רבות הדרכים לאהוב אותך..ארוכה ביותר הדרך לשכוח..אהבנו עמוק..
אהבנו פתוח..אבל הכי בטוח זה מרחוק....

ל-א-ה-ב-ה י-ש- ה-ר-ב-ה פ-נ-י-ם
ה-פ-נ-י-ם ש-ל-ך ה-ם ה-א-ה-ב-ה ש-ל-י

~~ה*!ם זאת הפעם הראש!נה שלא שת*ת* !לא ע*שנתי !למר!ת זאת ה**ת* בעננ*ם

"האהבה היא חיינו אך לא בישבילנו"

"אין רגע עצוב יותר מאשר להיזכר ברגע של אושר"

למד! א!ת* ש2שנה *ש 365 *מ*ם
ל*מד! א!ת* שבשב!ע *ש 7 *מ*ם
ל*מד! א!ת* ש2*!ם *ש 24 שע!ת
למד! א!ת* ש2שעה *ש 60 דק!ת
למד! א!ת* ש2דקה *ש 60 שנ*!ת
אבל לא ל*מד! א!ת* ששנ*ה 2לעד*ך זה נצח...

"זיכורו שלא להשיג מה שאתה רוצה הוא, לעיתים, מזל גדול"

"אלוהים לקח צלע מהגבר וברא מימנו אישה כדי שתוציא לו את כל השאר"

"לפעמים עדיף סוף כואב מאשר כאב בלי סוף"

אל תפחדו מהמוות,
אומרים שזה מקום נהדר
עובדה שמי שהלך לשם לא חזר

אס!ר לשכ!ח שגם 2עיטה 2תחת היא צעד אחד קדימה

מי שאוהב לא שוכח
מי שאוהב לא בורח
מי שאוהב לא פוגע
בתוך הלב והנשמה!!!!!

כשהאחד אוהב והשני מחבב זה לא אהבה זה כאב

אף פעם לא הרבצתי לך,מה לעשות-=->תנו לחיות לחיות!

שאדם חכם אומר משהו טיפשי, זה סימן שהוא מבולבל

צריך דקה בשביל להבחין במישהו,
שעה בשביל שהוא ימצא חן בעינייך,
יום בשביל לאהוב אותו,
אבל צריך חיים שלמים בשביל לשכוח אותו...

במדינה בה כולם עובדים על כולם בעיניים מומלץ לאכול גזר


פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק

זה נחמד להיות חשוב, אבל זה יותר חשוב להיות נחמד

במקום שאין אנשים השתדל ליהיות איש

מרבה נכסים מרבה דאגה, מרבה נשים מרבה כשפים, מרבה שפחות מרבה זמה, מרבה עבדים מרבה גזל.

כל אהבה שהיא תלויה בדבר - בטל הדבר, בטלה אהבה; ושאינה תלויה בדבר, אינה בטלה לעולם (חז"ל)

עדיף ליהיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים

אל תפתח פה לסטן - אלא אם יש לך הצעה שהוא לא יכול לסרב לה

קשה לי איתך
אבל יותר בילעדייך
לא רואה אותך
ומדמיין את פנייך
בלילות חושב מה את אוהבת
ובאותו זמן כואב לי הלב
אני רוצה לישמוע את קולך
רוצה להיות רק איתך
אני רוצה אותך בשבילי
מתי תביני כבר
=שאת=החיים=שלי=!!

עדיף אמת אחת מכוערת מאשר אלף שקרים יפים

,אדם טוב, אינו בהכרח זה הנותן מהעודפים שלו
.הוא זה שמחלק עמך את המעט שיש לו

אל תאהב את מי שאתה משיג, תשיג את מי שאתה אוהב

מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים
והפחד השואל בי האם את שלי
אל תעזבני את המלאך שלי
לפעמים אנ'לא מבין אותך את עוברת שינוי
לפעמים אני בורח לא להיות תלוי
אבל חוזר אלייך את המלאך שלי
אני נווד זרוק שהתאהב לו בנסיכה
בין כל היפות האלו את היית שונה
אני שלך לנצח את המלאך שלי
אני שלך לנצח את המלאך שלי

"°o התקווה היא רק הא7כת זמן עד שאנחנו מחל*ט*ם לותר o.°"

להמשיך קדימה ולא לפחוד,
לנסות, להתאהב, לחנך את הלב
לדעת שאין אהבה בלי כאב
לחיות עם הבגידה ,
ולא לשכוח לעולם שאין בעולם בן אדם מושלם!!!....
זה מה שצריך לקרות,כשאהבות נגמרות
לדעת איך להמשיך לחיות!!!!........

()""-) :"*v*": (-""()
( 'o')")* v *("('o' )
( ,,)(")(") (")(")(,, )

(¯`v´¯)
¯`v´·.¸¸.·´¯`·.¸¸.->

ביום של דממה כשקול לא נשמע כשהשמש הפסיקה
להיות כבר חמה כשהכל אפור ואפל...רק החיוך שלך
על הכל מקל כשהשמיים כבר לא כ"כ כחולים ועל העצים
נשרו כל העלים ופה כל יום שופכים דמים...רק ליידך עדיין
הכל חמים כשאני לא יודעת לחיות או למות ולא יודעת מה
זו חרות ופה לידי רוצחים אנשים...רק איתך את כל זה לא מרגישים



כי בליבי עוד נצורה אהבתנו
ולא אשכח את הרגעים שכבר היו
אלחם בשביל שינוי למען שנינו
כי הנרות שבחדרנו לא כבו...

מי שטוב טובע -=-> מי שחרא צף

אם נדמה לך שהעולם מפנה לך את הגב, תתבונן שוב ותשים לב
שאתה הוא זה שמפנה את הגב לעולם...

*+*+*+----אה2ה ה*א לא למ3!א מ*שה* !לח*!ת א*תה----*+*+*+
•°•>>>אלא למ3!א מ*שה* שא* א9שר לח*!ת בלעד*ה בוגדני
השווה-->תפוס
החמוד-->חנון
המתוק-->שנון
הרומנטי-->קמצן


הוראות לחיים:

- אכול הרבה אורז מלא.
- תן לבני האדם יותר מאשר מצפים ועשה זאת ברצון.
- למד בעל פה את השיר האהוב עליך.
- אל תאמין לכל מה שאתה שומע, ואל תבזבז את כל מה שיש.
- לך, ואל תישן כמה שאתה רוצה.
- כאשר אתה אומר "אני מצטער" הסתכל לאדם בעיניים.
- תאמין באהבה ממבט ראשון.
- לעולם אל תלעג לחלומות של האחרים.
- אהוב עמוק ובלהט. יתכן שתפצע, אך זוהי הדרך היחידה לחיות את החיים באופן מושלם.
- תתמודד עם חוסר הסכמה, הלחם בצורה הוגנת. אל תעליב.
- אל תשפוט את האחרים בגלל קרובי המשפחה שלהם.
- דבר לאט, אך חשוב במהירות.
- כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינך רוצה לענות, חייך ושאל: "מדוע אתה רוצה לדעת"?
- זכור שהאהבה הגדולה ביותר וההצלחות הגדולות ביותר טומנים בחובם גם סיכונים רבים.
- ברך אדם מתעטש.
- כאשר אתה מפסיד, אל תפסיד את הלקח.
- זכור: כבוד לך עצמך, כבוד לאחרים ואחריות לגבי כל פעולותיך.
- אל תרשה שחוסר הסכמה קטן יפגע בחברות גדולה.
- כאשר אתה שם לב שעשית טעות, נקוט בצעדים המתאימים על מנת לתקנה.
- חייך כאשר אתה עונה לטלפון. מי שמצלצל יוכל "לשמוע" את החיוך בקולך.
- התחתנו עם גבר/אישה איתם אתה אוהבים לשוחח. כאשר תזדקנו, כושר השיחה יהיה חשוב יותר מכל דבר אחר.
- תבלו זמן מסוים לבד.
- קבל בזרועות פתוחות שינוי, אך אל תוותר על הערכים שלך.
- זכור כי לעיתים השתיקה, היא התשובה הטובה ביותר.
- קרא יותר ספרים וראה פחות טלוויזיה.
- חייה חיים טובים ומכובדים. מאוחר יותר, כאשר תזדקן, ותזכור את העבר תראה איך תהנה מהם פעם נוספת.
- תאמין באלוהים וסמוך עליו, אך נעל היטב את הרכב שלך.
- אוירה של אהבה בביתך חשובה ביותר. עשה הכל על מנת ליצור בית רגוע ומלא אהבה.
- כאשר אתה מתווכח עם האנשים הקרובים אליכם. התרכז אך ורק במצב הנוכחי.
- אל תחזיר את העבר.
- קרא בין השורות.
- חלוק את ידיעותיך. זוהי דרך לחיות לנצח.
- תהיה עדין עם כדור הארץ שלנו.
- לעולם אל תפריע למי שמחלק לך מחמאות.
- דאג לעניינים שלך.
- אל תסמכו על גבר/אישה שאינם סוגרים את העיניים כאשר אתם מנשקים אותם.
- פעם בשנה, בקרו במקום שעדיין לא הייתם שם.
- כאשר אתה מרוויח הרבה כסף, עזור לאחרים כל עוד אתה בחיים. זהו הסיפוק הגדול ביותר שהאוצר יכול להעניק לך.
- זכור שלא להשיג מה שאתה רוצה הוא, לעיתים, מזל גדול.
- למד את כל החוקים ולאחר מכן, שבור כמה מהם.
- זכור שהיחסים הטובים ביותר הם אלה בהם האהבה בין שני אנשים גדולה יותר מאשר הצורך של אחד בשני.
- שפוט את ההצלחה שלך לאור מה היה עליך לוותר על מנת להשיג אותו.
- הכנס לאהבה ולמטבח באופן מוחלט.

אתה סתם אומר את זה כי אתה מאוכזב הוא פגוע עוד חודש חודשיים תרוץ עוד אחריי בנות ט'חחח... 😕
אם נפגעת מאחד זה לא אומר שכולם כאלה.
פשוט תפתח עיניים ותראה שכל הבנות שונות כמו כל הבנים בעצם כל בן אדם זה בעצם עולם שלם שלא דומה לאחרים
מסכימה עם התגובה מעלי..

זה מש לא נכון מה שאמרת לגבי שעדיף לקחת סמים, אתה לא יודע מה אתה מדבר!
להיפגע ממישהי אז זה יעבור מעצמו, ותצא מזה אבל להיתמכר לסמים אתה תיפגע בעצמך פי מיליון ממה שמישהי יכלה לפגוע בך! תפגע בכל האנשים הסובבים אותך! ומהתמכרות לסמים לצאת חי זה לא כ"כ קל..

סתכל, נכון יש בנות דפוקות, מסכימה איתך.
אבל יש גם בנים דפוקים. לא חסר..
אני ניפגעתי והמשכתי עם חיי.. ועכשיו אהבה יותר גדולה מהקודמת!
(למרות שזה עם אותו אחד אבל זה סיפור מעצמו)
גם לך זה יבוא!
תאמין לי עם הזמן זה יעבור.. תעסיק את עצמך, תצא תבלה, תשקיע בלימודים. הזמן עובר מהר.. ואז פיתאום תשים לב שאתה כבר לא חושב עליה..

וזה:
אין רגע עצוב יותר מאשר להיזכר ברגע של אושר
משפט כ"כ נכון!!!

והשיר מלאך, של אביב גפן..
כ"כ יפה!

ומה זה השיר הזה?
ביום של דממה כשקול לא נשמע כשהשמש הפסיקה
להיות כבר חמה כשהכל אפור ואפל...רק החיוך שלך
על הכל מקל כשהשמיים כבר לא כ"כ כחולים ועל העצים
נשרו כל העלים ופה כל יום שופכים דמים...רק ליידך עדיין
הכל חמים כשאני לא יודעת לחיות או למות ולא יודעת מה
זו חרות ופה לידי רוצחים אנשים...רק איתך את כל זה לא מרגישים
מאמי קודם כל כל הכבוד על ההשקעה
שמת פתגמים מוכרים אבל מהממים
ולגבי מה שכתבת זה לא ככה
כי נכון יש בנות מגעילות אבל גם יש בנים מגעילים
אתה תראה שאתה תתאהב במישהי
שבאמת מגיעה לה האהבה שלך!
אל תתייאש מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראה בשתיי המינים יש ת'יוצאיי דופן,
נפגעת אוקי,
אבל זה לא אומר שכול הבנות אותו דבר כמו המישהי הזאת שפגעה בך,
אני למשל מוכנה לתת ת'חיים שלי למען מי שאני אוהבת,
ולא לבקש בתמורה לזה שום דבר!!!!,
בחיים צריך לדעת במי להתאהב,
אבל וואלה זאת בעייה,
כי אנחנו לא בוחרים במי להתאהב אלה הלב!!!,
והלב לא שואל אותנו ומבקש מאתנו רשות...
הוא קובע!!!,
ואנחנו רק צריכים לנהוג לפי מה שהוא קבע...
אתה תמצא לעצמך ת'אחת והיחידה,
ואז תסתכל על הבנות בעין אחרת,
בהצלחה מאמי

נ.ב.
פתגמים מאוד יפים,
ח"ח על ההשקעה
אני מצטערת בשבילך שנפגעת..
זה נוראאא
מקווה בשבילך שתתגבר מהר ! או לפחות.. מהר יותר ! ! !

*~ענבל~*
משפטים נדירים!!!!

כפרה לא כל הבנות כאלה....אנחנו עושות טעויות בדיוק כמו שהבנים עושים טעויות....כניראה אתה נפלת על זבלות מותק... גם בנים הם לא משו....יש בינהם זבלים לא קטנים!!מקווה שתמצא את האחת שלך....
אני מסכימה פה עם כולם..
עכשיו אתה פגוע ואני חושבת שכולנו פה יודעים מה זה להרגיש פגוע. אז מבינים אותך, ואני יודעת שזה גם יעבור..
הזמן הוא התרופה הטובה לכל!!

אחלה משפטים!!
אם אתה צריך משהו ,תפנה אליי. 😉
QUOTE זה מש לא נכון מה שאמרת לגבי שעדיף לקחת סמים, אתה לא יודע מה אתה מדבר!
להיפגע ממישהי אז זה יעבור מעצמו, ותצא מזה אבל להיתמכר לסמים אתה תיפגע בעצמך פי מיליון ממה שמישהי יכלה לפגוע בך! תפגע בכל האנשים הסובבים אותך! ומהתמכרות לסמים לצאת חי זה לא כ"כ קל..

סתכל, נכון יש בנות דפוקות, מסכימה איתך.
אבל יש גם בנים דפוקים. לא חסר..
אני ניפגעתי והמשכתי עם חיי.. ועכשיו אהבה יותר גדולה מהקודמת!
(למרות שזה עם אותו אחד אבל זה סיפור מעצמו)
גם לך זה יבוא!
תאמין לי עם הזמן זה יעבור.. תעסיק את עצמך, תצא תבלה, תשקיע בלימודים. הזמן עובר מהר.. ואז פיתאום תשים לב שאתה כבר לא חושב עליה..

וזה:
אין רגע עצוב יותר מאשר להיזכר ברגע של אושר
משפט כ"כ נכון!!!

מסכימה איתך...
מאמי לא כל הבנות הם אותו דבר יש כאלה עם אופי סבבה ויש כאלה עם אופי חרא
אתה נפלת על מישהי שלא מתאימה לך כמו שהרבה בנות נופלות על בנים שלא מתאימים
להם זה לא אומר שצריך להדרדר סמים בגלל זה יש דברים יותר חשובים ושאתה תמצא
באמת את מי שאתה אוהב אתה תבין את זה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך