תאמינו לי אחים שלי אל תאמינו לאף אחד.. תאהבו את עצמכם ורק את עצמכם אל תשקיעו בקשרים זה סתם חרא אני אומר לכם מניסיון כל הבנות האלה אותו דבר כולם בסוף הורסות הכל ופוגעות.. אתם חושבים שאיתה יהיו לכם את החיים הכי יפים?? כל היום תיראו את החיים בוורוד?? אז תיקחו סמים.. עדיף..
ומדבר איתכם אחד שעד היום היה מקריב את החיים שלא בישביל בחורה שהוא אוהב
אין.. שאני אוהב אני לא רואה בעיניים..
בנות עצה לי אליכם: קודם כל תיהיו בנות אדם.. אחרי זה תחשבו על דברים אחרים.. לא כל מה שיש לבנים בראש זה רק סקס.. תאמינו לי שמי שאומר לכן שהוא אוהב אותכם.. הוא לא מחפש לשכב איתכם.. אלה הוא רוצה הרבה מעבר לזה..
כחו קצת משפטים על אהבה וקצת חומר למחשבה:
רבות הדרכים לאהוב אותך..ארוכה ביותר הדרך לשכוח..אהבנו עמוק..
אהבנו פתוח..אבל הכי בטוח זה מרחוק....
ל-א-ה-ב-ה י-ש- ה-ר-ב-ה פ-נ-י-ם
ה-פ-נ-י-ם ש-ל-ך ה-ם ה-א-ה-ב-ה ש-ל-י
~~ה*!ם זאת הפעם הראש!נה שלא שת*ת* !לא ע*שנתי !למר!ת זאת ה**ת* בעננ*ם
"האהבה היא חיינו אך לא בישבילנו"
"אין רגע עצוב יותר מאשר להיזכר ברגע של אושר"
למד! א!ת* ש2שנה *ש 365 *מ*ם
ל*מד! א!ת* שבשב!ע *ש 7 *מ*ם
ל*מד! א!ת* ש2*!ם *ש 24 שע!ת
למד! א!ת* ש2שעה *ש 60 דק!ת
למד! א!ת* ש2דקה *ש 60 שנ*!ת
אבל לא ל*מד! א!ת* ששנ*ה 2לעד*ך זה נצח...
"זיכורו שלא להשיג מה שאתה רוצה הוא, לעיתים, מזל גדול"
"אלוהים לקח צלע מהגבר וברא מימנו אישה כדי שתוציא לו את כל השאר"
"לפעמים עדיף סוף כואב מאשר כאב בלי סוף"
אל תפחדו מהמוות,
אומרים שזה מקום נהדר
עובדה שמי שהלך לשם לא חזר
אס!ר לשכ!ח שגם 2עיטה 2תחת היא צעד אחד קדימה
מי שאוהב לא שוכח
מי שאוהב לא בורח
מי שאוהב לא פוגע
בתוך הלב והנשמה!!!!!
כשהאחד אוהב והשני מחבב זה לא אהבה זה כאב
אף פעם לא הרבצתי לך,מה לעשות-=->תנו לחיות לחיות!
שאדם חכם אומר משהו טיפשי, זה סימן שהוא מבולבל
צריך דקה בשביל להבחין במישהו,
שעה בשביל שהוא ימצא חן בעינייך,
יום בשביל לאהוב אותו,
אבל צריך חיים שלמים בשביל לשכוח אותו...
במדינה בה כולם עובדים על כולם בעיניים מומלץ לאכול גזר
פתגם סיני עתיק אומר שאם אין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק
זה נחמד להיות חשוב, אבל זה יותר חשוב להיות נחמד
במקום שאין אנשים השתדל ליהיות איש
מרבה נכסים מרבה דאגה, מרבה נשים מרבה כשפים, מרבה שפחות מרבה זמה, מרבה עבדים מרבה גזל.
כל אהבה שהיא תלויה בדבר - בטל הדבר, בטלה אהבה; ושאינה תלויה בדבר, אינה בטלה לעולם (חז"ל)
עדיף ליהיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים
אל תפתח פה לסטן - אלא אם יש לך הצעה שהוא לא יכול לסרב לה
קשה לי איתך
אבל יותר בילעדייך
לא רואה אותך
ומדמיין את פנייך
בלילות חושב מה את אוהבת
ובאותו זמן כואב לי הלב
אני רוצה לישמוע את קולך
רוצה להיות רק איתך
אני רוצה אותך בשבילי
מתי תביני כבר
=שאת=החיים=שלי=!!
עדיף אמת אחת מכוערת מאשר אלף שקרים יפים
,אדם טוב, אינו בהכרח זה הנותן מהעודפים שלו
.הוא זה שמחלק עמך את המעט שיש לו
אל תאהב את מי שאתה משיג, תשיג את מי שאתה אוהב
מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים
והפחד השואל בי האם את שלי
אל תעזבני את המלאך שלי
לפעמים אנ'לא מבין אותך את עוברת שינוי
לפעמים אני בורח לא להיות תלוי
אבל חוזר אלייך את המלאך שלי
אני נווד זרוק שהתאהב לו בנסיכה
בין כל היפות האלו את היית שונה
אני שלך לנצח את המלאך שלי
אני שלך לנצח את המלאך שלי
"°o התקווה היא רק הא7כת זמן עד שאנחנו מחל*ט*ם לותר o.°"
להמשיך קדימה ולא לפחוד,
לנסות, להתאהב, לחנך את הלב
לדעת שאין אהבה בלי כאב
לחיות עם הבגידה ,
ולא לשכוח לעולם שאין בעולם בן אדם מושלם!!!....
זה מה שצריך לקרות,כשאהבות נגמרות
לדעת איך להמשיך לחיות!!!!........
()""-) :"*v*": (-""()
( 'o')")* v *("('o' )
( ,,)(")(") (")(")(,, )
(¯`v´¯)
¯`v´·.¸¸.·´¯`·.¸¸.->
ביום של דממה כשקול לא נשמע כשהשמש הפסיקה
להיות כבר חמה כשהכל אפור ואפל...רק החיוך שלך
על הכל מקל כשהשמיים כבר לא כ"כ כחולים ועל העצים
נשרו כל העלים ופה כל יום שופכים דמים...רק ליידך עדיין
הכל חמים כשאני לא יודעת לחיות או למות ולא יודעת מה
זו חרות ופה לידי רוצחים אנשים...רק איתך את כל זה לא מרגישים
כי בליבי עוד נצורה אהבתנו
ולא אשכח את הרגעים שכבר היו
אלחם בשביל שינוי למען שנינו
כי הנרות שבחדרנו לא כבו...
מי שטוב טובע -=-> מי שחרא צף
אם נדמה לך שהעולם מפנה לך את הגב, תתבונן שוב ותשים לב
שאתה הוא זה שמפנה את הגב לעולם...
*+*+*+----אה2ה ה*א לא למ3!א מ*שה* !לח*!ת א*תה----*+*+*+
•°•>>>אלא למ3!א מ*שה* שא* א9שר לח*!ת בלעד*ה בוגדני
השווה-->תפוס
החמוד-->חנון
המתוק-->שנון
הרומנטי-->קמצן
הוראות לחיים:
- אכול הרבה אורז מלא.
- תן לבני האדם יותר מאשר מצפים ועשה זאת ברצון.
- למד בעל פה את השיר האהוב עליך.
- אל תאמין לכל מה שאתה שומע, ואל תבזבז את כל מה שיש.
- לך, ואל תישן כמה שאתה רוצה.
- כאשר אתה אומר "אני מצטער" הסתכל לאדם בעיניים.
- תאמין באהבה ממבט ראשון.
- לעולם אל תלעג לחלומות של האחרים.
- אהוב עמוק ובלהט. יתכן שתפצע, אך זוהי הדרך היחידה לחיות את החיים באופן מושלם.
- תתמודד עם חוסר הסכמה, הלחם בצורה הוגנת. אל תעליב.
- אל תשפוט את האחרים בגלל קרובי המשפחה שלהם.
- דבר לאט, אך חשוב במהירות.
- כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינך רוצה לענות, חייך ושאל: "מדוע אתה רוצה לדעת"?
- זכור שהאהבה הגדולה ביותר וההצלחות הגדולות ביותר טומנים בחובם גם סיכונים רבים.
- ברך אדם מתעטש.
- כאשר אתה מפסיד, אל תפסיד את הלקח.
- זכור: כבוד לך עצמך, כבוד לאחרים ואחריות לגבי כל פעולותיך.
- אל תרשה שחוסר הסכמה קטן יפגע בחברות גדולה.
- כאשר אתה שם לב שעשית טעות, נקוט בצעדים המתאימים על מנת לתקנה.
- חייך כאשר אתה עונה לטלפון. מי שמצלצל יוכל "לשמוע" את החיוך בקולך.
- התחתנו עם גבר/אישה איתם אתה אוהבים לשוחח. כאשר תזדקנו, כושר השיחה יהיה חשוב יותר מכל דבר אחר.
- תבלו זמן מסוים לבד.
- קבל בזרועות פתוחות שינוי, אך אל תוותר על הערכים שלך.
- זכור כי לעיתים השתיקה, היא התשובה הטובה ביותר.
- קרא יותר ספרים וראה פחות טלוויזיה.
- חייה חיים טובים ומכובדים. מאוחר יותר, כאשר תזדקן, ותזכור את העבר תראה איך תהנה מהם פעם נוספת.
- תאמין באלוהים וסמוך עליו, אך נעל היטב את הרכב שלך.
- אוירה של אהבה בביתך חשובה ביותר. עשה הכל על מנת ליצור בית רגוע ומלא אהבה.
- כאשר אתה מתווכח עם האנשים הקרובים אליכם. התרכז אך ורק במצב הנוכחי.
- אל תחזיר את העבר.
- קרא בין השורות.
- חלוק את ידיעותיך. זוהי דרך לחיות לנצח.
- תהיה עדין עם כדור הארץ שלנו.
- לעולם אל תפריע למי שמחלק לך מחמאות.
- דאג לעניינים שלך.
- אל תסמכו על גבר/אישה שאינם סוגרים את העיניים כאשר אתם מנשקים אותם.
- פעם בשנה, בקרו במקום שעדיין לא הייתם שם.
- כאשר אתה מרוויח הרבה כסף, עזור לאחרים כל עוד אתה בחיים. זהו הסיפוק הגדול ביותר שהאוצר יכול להעניק לך.
- זכור שלא להשיג מה שאתה רוצה הוא, לעיתים, מזל גדול.
- למד את כל החוקים ולאחר מכן, שבור כמה מהם.
- זכור שהיחסים הטובים ביותר הם אלה בהם האהבה בין שני אנשים גדולה יותר מאשר הצורך של אחד בשני.
- שפוט את ההצלחה שלך לאור מה היה עליך לוותר על מנת להשיג אותו.
- הכנס לאהבה ולמטבח באופן מוחלט.





