אז ככה, יש לי חברה עוד מעט 4 חודשים. היא פשוט הכל בשבילי, אני מאוהב בה עד מעל הראש, הכי מאוהב שרק יכול להיות והיא כמו אוויר לנשימה בשבילי, אני מדבר איתה בלי, סוף, נו טוב חבל על כל מה שאני אומר כי כל זה לא מתקרב אפילו לקרסוליים של כמה שאני אוהב אותה וכמה שהיא חשובה.
עכשיו אנחנו גרים רחוק, היא גרה בראשון לציון ואני גר בקריות ככה שאנחנו רואים אחד את השני רק פעם בשבועיים בערך ולפעמים יותר אבל זה הטווח פחות או יותר. העזרה שאני צריך היא דרכים מקוריות של איך להראות לה כמה אני אוהב אותה בפעמים שאני כן נמצא איתה, כי להגיד לה שאני אוהב אותך ושהיא חשובה לי יותר מכל דבר אני אומר לה בערך מיליון ותשע מאות פעמים ביום ואני צריך משהו יותר מקורי מזה.
יפה שלי את המלאך שלי ואני פשוט אוהב אותך יותר מכל דבר בכל העולם כולו, את הדבר הכי מושלם בכל העולם ואני שום דבר בלעדייך.





