יש ילד בשם מתן שלומד איתי בבית ספר והוא איתי בתנועה והוא נורא חמוד... אבל בגלל שאני מכירה אותו ואת החברים שלו (ואני סוף סוף מתחילה להיתחבר לאנשים שלא הקרתי קודם שלדפוק את זה עכשיו זה לא הכי חשוב) ובגלל שהוא כול כך קרב אלי (פיזית יענו איתי בבית ספר ובנוע"ל) אני לא יעשה כלום דברים שאם היו קוראים אם ילדים שאני לא מכירה או שאני ממש מכירה ויודעת מה הם מרגישים הייתי עושה משהו בקשר לזה... חוץ מיזה שידידה שלו סיפרה לי שהוא דלוק על מישהי (ולא ניראה לי שזאת אני)





