נניח והייתה לכן עכשיו אפשרות לשנות בכן כל דבר שתרצו, כדי להפוך ליותר מצליחות עם בנים.
השאלה היא כזאת:
א. מה הייתן משנות בכן, מבחינת האישיות? איזה תכונות הייתן מוסיפות, מורידות, מחזקות או משנות בצורה אחרת כלשהי, כך שזה יעזור לכן למצוא, לכבוש ולהיות עם הבחורים שאתן רוצות, בצורה הרבה יותר טובה ממה שאתן יכולות לעשות זאת עכשיו?
ב. איזה מיומנויות הייתן רוצות לפתח, כדי להצליח יותר עם בנים. דברים כמו היכולת לפתוח בשיחה עם כל בחור שמוצא חן בעיניכן ברחוב, בקניון או בכל מקום. מיומנויות שיעזרו לכן לגרום למישהו מסויים להתעניין בכן. יכולת לפהגין את הנשיות והמיניות שלכן כך שזה ימשוך בחורים. יכולת לגרום למישהו להתאהב בכן וכו' וכו'.
תרשמו כל מה שעולה על דעתכן ואתן חושבות שזה יכול לשפר גם אותכן וגם בחורות אחרות.
אממ לגבי א' אממ הייתי רוצה להתעצבן פחות מהר כי אני מתעצבנת מהר...
ולגבי ב' באמת שאין לי מושג אף פעם לא חשבתי על זה...
מה התשובות אצלך נשמה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה זה מעניין אותך..?
לגבי א' אז הייתי רוצה פחות לקחת ללב דברים.
ולגבי ב', קצת יותר ביטחון עצמי.
ככה הכל יש לי 😉 כולל חבר 😉
א.הייתי רוצה לדעת לסובב בנים,יותר ביטחון עצמי!
ב.פחות להתבייש ,לדעת לפתח שיחה.
אוקיי, לגבי השאלות שלך...
אני ממש לא רוצה לשנות את עצמי!!
אני יודעת לפתוח בשיחה ולהגיד לא מתי שצריך, אני ממש ממש ממש לא מתביישת,
ולשפוך רגשות אני יודעת,לתפס על מי שאני רוצה אני יכולה ולסבוב אותו,
אני לא הכי צריכה את זה, אבל לשגע אותו אני יודעת טוב מאוד!!
אני אוהבת את עצמי כמו שאני גם עם אני לא הכי יפה בעולם ואין לי ת'אוםי הכי מושלם בעולם
אבל כדי למצוא ת'בן אדם שהכי יתאים לי אני צריכה להיות אני ולא להשתנות!!
א. אני לא חושבת שאני רוצה לשנות משהו.... אולי פחות להתבייש, אבל לא לגמרי! ממש בקטנה!!
ב. אממ... לפתח שיחה. אני גרועה בלמצוא על מה לדבר כשנאי מתרגשת!!!
אממממממממממ אני חושבת שלא הייתי משנה כלום באופי ובאיך שאני עם בנים..
אולךי את המראה טיפה..