מה קורה אנשים..
שמעו אני צריך ממכם עזרה קטנה..
חברה שלי רוצה שאני יכתוב לה מכתב.. עכשיו לא קצר.. של יותר מ2 עמודיםם..
ואני קצת מסתבך איך להתחיל,להמשיך לסיים..
מה אתם הייתם רוצים שחבר שלכם ירשום לכם.
תודה מראש.
שלום מר בחור!
בתור אחד שכותב לחברה שלו הרבה דברים, לא רק מכתבים אלא גם שירים והרבה דברים כאלה, אני חושב שאני יכול לתת לך עצה או שתיים. אמנם אני בדרך כלל כותב באורך של עמוד אחד מקסימום.
אתה יכול לכתוב פשוט מה מרגיש, איך היא גורמת לך להרגיש, כמה אתה אוהב אותה, על התחושות שלך כשאתה נמצא איתה ותנסה מידי פעם לטבל במשפטי/פתגמי אהבה כאלה ואחרים, אבל הכי חשוב תכתוב בדיוק מה שאתה מרגיש ולא תנסה לייפות או לכתוב דברים שהם לא נכונים או לא מדוייקים. זה גם לא חייב להיות מכתב ויכול להיות גם שיר אהבה קצר.
אשמח לתת לך עזרה נוספת אם תפנה אליי.
מתן
תודה מתן.
איך אני יכול לפמות אלייך לעזרה? פשוט אני מסתבך איך להתחיל להמשיך..
תתחיל באיך הכרתם, איך התאהבת בה, מה אהבת אצלה וכללללל התתחלה!!
תמשיך באיך נהייתם חברים ומה אתה מרגיש כלפיה....
ואז תרשום מה היא שינתה בך, איך זה להיות איתה ועד כמה אתה אוהב אותה, משפטים שיתארו
את האהבה שלך אליה...
ואז תסיים את הכל בעד כמה היא שווה את כל הדרךךךךך שעברת כדי להיות איתה..( את כל הדרך הכתובה במכתב..)
בהצלחה, דניאל!!
אתה יכול לפנות אליי דרך האייסיקיו: 316912823, לשלוח לי אימייל ל-mdashevsky@walla.co.il או דרך המסנג'ר (אותה כתובת אימייל שננתי לך קודם).
אשמח לעזור
מתן
אני באותה הדעה כמו שכולם אמרו..בהצלחה..