בתור בן אדם יותר מבוגר ועם הרבה נסיון אני יכול להגיד לך כמה דברים.
ראשית כל, לפי דעתי, לא נראה לי שאת אוהבת אותו באמת.
שנית כל, הייתה לי חברה מאילת במשך כמעט שמונה חודשים,אהבתי אותה 7 שנים,
היא באה אליי כל יום שישי ואני באתי אליה רק פעמיים.
בחיים היו לי הרבה מקרים שאמרתי לעצמי "אני אוהב אותה" אבל זה לא זה, כשמגיע האהבה האמיתי
תמיד הלב יגיד "ואללה,זה זה!".
לפעמים גם מבינים עם אוהבים מישהו או לא אחרי שנפרדים.
זה לא קשור..אני אוהבת אותו..עובדה שאנחנו מצלחים כבר להיות ביחד 5 חודשים למרות המון המון קשים אבל לפעמים אני מגיעה לנקודת שיא מסוימת ואני נשברת..
כי זה קשה לא לראות אותו שבוע או אפילו במקרים הגרועים שבועים..
ואם אפשר לשאול בן כמה אתה?
מתוקה....חשבת לדבר איתו על זה?
להגיד לו תכלס מה את חושבת?!
אמממ....ו....למה ההורים שלו לא יודעים עלייכם?! 😊 😊