http://israblog.nana.co.il/93318
תקרוא ותבינו הכל
מסכנה:
אהבה זה דבר כואב
ולא משקרים להורים בשביל אף אחד!!
דעה:
לא איכפת לי שתיראה את זה{דניס..!}
אני לא חושבת שזה כ"כ לעיניין שאת כותבת את זה פה כשהוא יכול לראות, יש לכם בעיות אבל למה לפרסם את זה ככה בפומבי ובצורה רעה כזאת וכדי שהוא בכוונה יראה?
והוא בכלל אמר לי שאת נפרדת ממנו בגלל שלא ראית אותו הרבה כי הוא הקדיש זמן ללימודים..
לדעתי זה ממש ילדותי שאת הולכת ונפרדת ממישהו בגלל שאתם לא מתראים הרבה.
אני את חבר שלי רואה פעם בשבוע אפילו שאנחנו גרים באותה העיר! הכל בגלל מבחנים, וכל מיני עיסוקים אחרים. ואנחנו לא נפרדנו! אנחנו 9 חודשים יחד!
ושאם יש בעיות אז מדברים עליהם ופותרים אותם!
אתם בקושי חודש הייתם וזהו את כבר רואה בעיה אחת קטנה ונלחצת מזה ובמקום לטפל בה את מה עושה? נפרדת?!
ככה תתמודדי עם כל הבעיות שלך בחיים? תברחי במקום להתמודד איתם?
זאת תגובה של ילדה קטנה...
ואם מה שכתבת בבלוג זה נכון, אז את היית צריכה לדבר איתו ישר ולעיניין ולא לשלוח חברים וכו'.
ומסקנה כותבים עם ק' ולא עם כ'.
ומה היו הבעיות עם ההורים שלך...?
מה זה ??
נכנסתי ורשום הבלוג נסגר..
מה קרה מחקת את מה שהיה כתוב שם????
אני ישמח לקראו את זה והגיב!
כן גם לי היה כתוב שהבלוג נסגר... =\
אוהבת-ג'ויה
גם לי כתוב שהבלוג נסגר מאמי
בכל מצב אהבה זה לא דבר כואב
יש אהבות כואבות ויש כאלה שלא...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ג'מלי זה רשם שהבלוג נסגר אבל לפי התגובה של DarK AnGeL 88 אני חושבת שאת באמת לא צריכה לסיים קשר עם מישהו בגלל שאתם לא מתראים הרבה.
אהבה זה דבר מסובך אבל את צריכה להבין שתמיד יש עליות ומורדות בחיים ולא הכל עובד לפי איך שרוצים.
אם אתם באמת אוהבים למרות ששוב אני אומרת שלא קראתי את הקטע ואני מגיבה רק לפי התגובה הראשונה אז תדברו על הדברים, תחשבי אם את באמת אוהבת אותו והוא אותך וזה שווה לסיים את הקשר בגלל שאתם לא מתראים הרבה זמן או שיש בעיה.
עדיף לפתור את המצב, תשבו, תדברו וכו'...
בכל מקרה, אם תרצי לספר לי את תמיד יכולה להיכנס ל: 195400725
ניבו'ש