כשנכנסתי לאתר.. לא עלה שיר מיוחד או סיפור שאני רוצה לכתוב..
פשוט חשבתי לכתוב מכתב שבחיים לא תראה. אתה לא מכיר את הכתובת
של האתר. במכתב הזה אני בעצם שופכת את כל מה שאני מרגישה
ובאמת שזאת הרגשה טובה. אתה הילד הכי מושלםםם שהכרתי. אתה הדבר היחיד
שאני רוצה מסביבי 24 שעות, אני לא יגיד שבלעדייך אין לי חיים כמו שכל אחת אומרת
אני בחיים לא יודעת מה יכול לקרות אני רק יודעת שלפחות בלעדייך לא שווה לי לחיות!
מילאת אותי בהשראה לגביי אהבה רגשות וכל דבר אחר כל דבר שרק טוב בו יכול להיות.
נתת ללבי לזרום ולדבר להרגיש נוח ולהמשיך הלאה.. מאמי.. אתה החבר הכי מתוק שהכרתי
מי שאתה פשוט, מה שאתה משדר מה שאתה נותן (הרבה חום ואהבה) אני לא זקוקה לדבר,
איתך אני מרגישה הכי בטוחה, אני יכולה לתת שמות לילדים שיהיו לנו אני יכולה להרגיש את שנינו
צועדים בדרך לחופה כשידייך רועדות כי "סופסוף אני שלך" חח זוכר? איזה אהבלה אני, רושמת זוכר? כאילו תקרא את זה יום אחד! בעצם מי יודע? זה עולם קטן לא?! חח.. אני אוהבת אותך יודע את זה? אולי אתה יודע אבל אין לך מושג כמה!!! החום עולה לי כשאני רואה אותך, כשאתה רק מוריד חולצה מחליף בגדים אני נעשית אדומה כולי מחוממת מתה לקפוץ עלייך מרוב אהבה כל פעם שאני מנשקת את השפתיים שלך אבל לא ממש.. תמיד אני אוהבת לנשק אותך בקצה השפתיים יש לך ריח מתוק כזה ואתה הבובי שלי החמוד שלי וזה שיישאר תמיד בתוך לבי. מאמי אין לך מושג מה עשית לי?!!! גרמת לי להבין את הדברים הכי חשובים בעולם נתת לרע להיעלם פשוט נעלת את השערים והשארת אותי בפנים עם חיוך מדההההים מרוב אהבה כי
"סופסוף זה רק אני ואתה"!.. כל כך חששתי מהרבה דברים, ההתחלה הייתי קשה ומפעם לפעם היא רק השתפרה.. לפעמים אתה שואל אותי "נו דובי.. למה את בוכה?" אני לא עונה.. אומרת שזה משמחה או מגעגועים.. איך שאתה הולך אני מרגישה דקירות בלב.. מאמי אם רק היית יודע מה עשית לי? מה גרמת לי להרגיש? ואתה עוד אומר שאני מושלמת? תראה אותך... כאילו מלאכים יצרו אותך אתה מושלם בעצמך! כל דבר שאתה מחליט להקדיש לו צומת לב הופך לנשמה אדומה מלאה בחום ואהבה.. מאמי אתה מחייה אותי אתה עובר דרכי מעביר לי צמרמורות אני פשוט מרגישה את זה שבלעדייך לא שווה לי לחיות! אני חושבת על העתיד של שנינו.. מחובקים עטופים בחורף בתוך המיטה ובקיץ נהנים בים ומנצלים כל דקה.. כמו תמיד עושים תמונות עם חיוכים ודגדוגים.. הקיצ'יות שלנו באוויר עולה אפילו אמא שלי משתגעת ממך! כל היום אני חושבת עלייך מרוכזת בעולם שלך.. מה שאני רוצה.. מה שאני צריכה?.. אותך!! אותך!! אותך!! ורק אבל רק בלי יותר בלי פחות מה שאני חולמת למה שאני זקוקה.. לך אהוב שלי זה שהכי יקר לי בנשמה! מאמי.. המכתב הזה יקר לי מהרבה דברים, עכשיו הרבה יותר טוב לי שסידרתי בראש את כל אותם העניינים.. אני בטוחה אני רגועה שקטה טוב לי ואני איתך! זאת אהבה.. החלומות שלי וורודים החיים ארוכים ויפים.. אם היו לי כנפיים אתה יודע שהייתי עפה אלייך.. אבל בורכתי בדברים אחרים.. יש לי עיניים כדי לראות עד כמה אתה מלאך יפיוף ומתוק.. יש לי אוזניים בכדי לשמוע את המילים החמות שלך שגורמות לי להרגיש הכי טוב שיש, יד לי ידיים בשביל לגעת בך, להבין שאתה מציאותי מרוב כל החלום הזה אין לי ספק.. אתה מציאותי.. יש לי רגליים.. לרוץ אלייך וכשאגיע.. אשתמש בפה שלי בשביל לתת לך נשיקה גדולה.. ואצמיד את האף שלי לשלך.. כמו הנשיקות שאנחנו אוהבים לעשות.. מאמי מה הטעם בלעדייך לחיות? תראה לי כזאת אהבה.. אם אני ימשיך לספר זה לא ייגמר עד מחר.. ומחר בספק.. אני אוהבת אותך אוהבת יותר מהכל.. אתה יקר לי והכי חשוב בעולם.. אני רוצה אותך תמיד לידי ושלא ניפרד לעולם.. זאת האהבה הכי מושלמת שיש וכל פעם שאני נזכרת במשו מתוק.. אתה עולה בזיכרון.. כל דף ריק במחברת הופך למכתב בשבילך.. מאמי בוא ותראה אין לי עוד הוכחה אני פשוט מרגישה.. סופסוף כל כולי אוחזת בך.. והאחיזה חזקה!





