לפני בערך כשבועיים נפרד ממני חבר שלי אשר יצאנו משהו כו שנה וחצי. מאז אני מוצאת את עצמי כל היום בדיכאונות בציפיה ליום שהוא יתקשר . אני מנסה לצאת ולהתאוורר אבל גם זה קשה לי אני מפחדת שאני לעולם לא אצא מזה . אני מרגישה שאני כל כך אוהבת אותו וזאת למרות שהוא עצמו לא תרם כלום לקשר שלנו.. הוא לא קנה לי דברים ולא פינק אותי בכלל. שהיינו עם חברים שלו הוא גרם לי להרגיש מגעיל וכאילו שהוא לא לוקח אותי רציני, היה מדבר אליי לא יפה ומזלזל בי אבל עדיין אני מוצאת את עצמי מחכה לטלפון ממנו.. אני חושבת שהוא לא ראוי לי ... אני אפילו יודעת את זה, אבל אין לי מושג איך להתגבר עליו.. אני מרגישה שכרגע אני לא רוצה שגבר אחר יחבק אותי וינשק אותי .. להפך זה אפילו מרתיע אותי... הוא היה הראשון שלי. אולי בגלל זה אני כל כך קשורה אליו.. עד היום הוא ממשיך לשחק משחק מגעיל איתי .. אני כל הזמן מנסה להבין מה השתנה ולמה הוא הפך למפלצת שהוא עכשיו ואני עדיין לא מבינה . אני אבודה ולא יודעת מה לעשות.. אני כל היום מבזבזת את זמני בבכי .. אני פשוט רוצה לצאת מזה ..
אם יש לכם ניסיון אישי באכזבה נכזבת ... אני ממש אשמח לשמוע את הסיפור שלכם.. אולי ככה זה יעזור לי להמשיך הלאה . ולישם דברים שעזרו לכם, עליי!
בתודה דברת
סתכלי, ברור שאחרי שבועיים את עוד מרגישה רגשות חזקים וכואבים..
בשבועיים זה לא יעבור.. אבל את כן תתגברי עליו.. הזמן משכיח הכל!
את יודעת טוב מאד שהוא לא ראוי לך, אם הזמן הציפיה לטלפון תשכח מפני שלא יהיה טלפון..
את תפנימי את מה שאת כבר יודעת..
ותתגברי..
אני חבר שלי של 4 חודשים נפרד ממני בצורה מגעילה בטירוף ואני נורא אהבתי אותו.. גם ציפיתי לטלפון.. אבל בסוף הפסקתי לצפות.. לקח לי חצי שנה אבל בכל זאת התגברתי!
כל אחד עם הזמן שלו!
ואם את לא יודעתלמה הוא התנהג כמו שהוא התנהג אז אני ממליצה לך לחכות קצת..
לאסוף את השברים..
תחכי שיעבור איזה חודש ותיזמי שיחה.. תבררי מה קרה לו.. ותדאגי שתישארו ידידים.
כי קשר של שנה וחצי לא בא ברגל...
ובכל זאת אם נהיית חברה שלו אז מצאת בו איכויות של אדם טוב.. ואדם כזה כדאי לשמור כידיד..
הוא מכיר אותך טוב ותמיד תוכלו לדבר..
אז כשתאספי את השברים, כשיעבור זמן ותתגברי יותר עליו.. דברי איתו..
בהצלחה! 😊
ואגב.. החבר הזה שנפרד ממני.. אחרי חצי שנה חזרנו ועכשיו אנחנו 9 חודשים רצוף בלי קשר לזמן הקודם שהיינו יחד.. 😊
קודם כל אני מודה לך מאוד על מה שאמרת .. לפחות אני יודעת שזה כן ישתפר עם הזמן ...
הסיפור שלי ושלו מורכב מאוד.. כיוון שעברנו המון ביחד... המון דברים קשים.. כל כך קשה לי להתנתק ממנו... הדבר שלא אמרתי מקודם שגם הוא השלה אותי... כמו לדוגמה אחרי הפרידה ביום חמישי שעבר הוא התקשר ואמר שהוא רוצה לפתוח דף חדש ושנשכח מכל הדברים המגעילים .. ואז אמר לי שנדבר על זה מחר כי כבר מאוחר.. יום למחרת התקשרתי אליו בערב והטלפון היה כבוי חיכיתי וחיכיתי לטלפון ממנו והוא לא התקשר ... עד ליום שישי בערב .. שהוא אמר שהוא שינה את דעתו .. ואין בכוונתו להחיל את הקשר מחדש.. שהוא חשב על הכל .. ומאז הוא לא התקשר .. אז התקשרתי אליו אתמול בערב כדי לשאול אותו למה פתאום הוא שינה את דעתו הוא בתגובה ענה שלא היה לו למה להתקשר אליי .. ואם אני רוצה שלדבר שאני אדבר איתו בשעה 22:00 אמרתי לו שהוא יתקשר אליי שיסיים לעבוד .. וכמובן שעד עכשיו לא קיבלתי שיחה ממנו! בגלל זה כל כך קשה לי ! כי הוא גם משלה אותי ויודע שהוא החולשה שלי ...
בכל אופן אני מודה לך על העצות
דברת.
אז פעם הבאה אל תעני לו!
תתעלמי ממנו ככה איזה חודש!
ככה אני עשיתי.. פשוט לא יכלתי לסבול לראות אותו ברשימה בפל' או ברשימה באיי סי..
ופשוט מחקתי! והכנסתי לאיגנור ליסט!
התעלמתי ממנו איזה חודשיים עד שהייתה לי הקלה ואז יזמתי איתו שיחה..
הבעיה שלי היא שכשאני לא עונה לו אז זה בערך ליומיים שלושה ואז תמיד אני מתפתה לענות לו מחדש ואז הוא מחזיר אותי לנקודת ההתחלה כל פעם מחדש.. אני כנראה באמת צריכה ליישם את זה עד הסוףףףףף....
את צודקת דרק אנג'ל
תודה מתוקה אוהבתתתתתתתתתתתת המוןןןןןןןן
קוראים לי לודה 😊
ושמחה שעזרתי.. 😊