קיצר... החבר שלי כל השבוע בפנימייה ואנחנו ניפגשים רק בימי שישי ולפעמים בשבת
כל השבוע אני נורא מתגעגעת אליו ואני מתה להיות איתו אבל זה נורא מבאס שאנחנו
נפגשים רק פעם או פעמיים בשבוע, בערבים אני לבד ואני מתה משעמום... למרות שבכל
הזדמנות הוא שולח לי הודעות לפלא ולפעמים אנחנו מדברים בטלפון אבל זה הורג אותי
כשאני לא איתו.. מה אני יכולה לעשות??
את צריכה להפסיק להתבאס ולחשוב על זה שלפחות את יכולה לראות אותו פעמים בשבוע ...
יש אנשים שאוהבים ומתים להיות עם הגבר שלהם , אבל לא יכולים לראות אותו לעולם, כיוון שהם כבר לא ביחד והגעגוע הזה הרבה יותר קשה משלך!!!!!!!
תחשבי על זה ותתנחמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לדעתי דברת21 צודקת.....תתנחמי ביומיים האלה שיש לך להיות איתו..ולהיפך במקום להסתכל על הרע תסלכלי קצת על הצד הטוב..שיש לך זמן לעצמך ללימודים לחברות
תסדרי לך את השבוע שבסופי שבוע תוכלי לנצל כל דקה איתו
כן מה אחר את יכולה לעשות,בינתיים תסתפקי במה שיש ויבוא הזמן ותוכלו להיות יותר זמן ביחד 😊
את לא יכולה ללכת לפנימייה לבקר אותו שמה?!