ג-גל של אה2ה הציף א!תי אלייך
י-ים של מישאל!ת שאהיה איתך
ל-לא שכחתי עדיין
ו-ונ!תר לי רק להגיד 2ינתיים
ש-ש=א=נ=י א=!=ה=2=ת א=!=ת=ך
(¯`v´¯)
גילו'ש אהבת חיי...
ועוד משו שכתבתי..
ילד אתה כ!ל ה-חיים שליי
אתה עמ!ק מא!ד 92נים 2ל2
אני א!ה2ת א!תך כ!ל כך
עד שזה כ2ר כ!א2....
ר!צה א!תך כ!ל כך כמ! ש2חיים לא תדע
א!מר לך " אני א!ה2ת א!תך " גם עם לא תשמע
אתה חר!ט 2לי2י לנצח
אתה תיהיה 2ראשי עד הרצח
כ!ל י!ם בילעדך 2לתי א9שרי
ר!צה א!תך כבר לידי ילד שליי
(¯`v´¯)
אולי אתם חושבים שלא אני כתבתי ביכלל כול הסימנים וזה חחח אבל פשוט זה באוואי שלי
אז אני משנה כדי שיהיה יפהה =]]]
וזה מהפרטים שליי...
*-=-* וש!ב הל2 שילי 9!עם *-=-*
*-=-* ד!9ק 2ח!זקה !ה!לם *-=-*
*-=-* מתי כ!ל זה יעלם??? *-=-*
*-=-* ואיך לי2יי מטיל 20י2ך *-=-*
*-=-* מח09ת את לי2ך *-=-*
«-(¯`v´¯)-« א!הפת רק א!תך «-(¯`v´¯)-«
*:·.(¨`v´¨).·😘
*:·.`v´.·😘 ילד אני א!ה2ת א!תך י!תר מהחיים שלי
*:·.(¨`v´¨).·😘
*:·.`v´.·😘 אתה חר!ט לי עמ!ק 92נים 2ת!ך הל2
*:·.(¨`v´¨).·😘
*:·.`v´.·😘 אני א!ה2ת א!תך כ!לכך עד שזה כ2ר כ!א2
( עיצוב שליי הוכל =]]]]] ) והשיר שלמלה
זה מילים של איזה שיר אחד רק שבן שר לבת ולא בת לבןן וקצת שיינתי ת'מילים =]
מחפש את ליבך של ניר רוזנבאום!
אמממ.. ועכישו כול מיני דברים שכתבתי בוורד ושמרתי חיחיי
בא לי למוות ולא להיתעורר
בא לי אותך! ושזה לא יגמר
אוהבת אותך כול כך עד שזה כואב
אוהבת אותך כול כך ואתה לא יוצא לי מהלב
אולי יום אחד אפסיק לאהוב
אולי יום אחד ליבי יפסיק לכאוב
אולי אתאהב במישהו אחר
מישהו שלא יגרום לי לוותר
מישהו שיאהב כמו שאני אוהבת אותך
מישהו שיגרום לי רק אושר ושימחה!!!!
מקווה שאהבתםם ותגידו לי מה דעתכםם...
אוהבת מלאאאאא קדקד 😁





