חברה שלי רוצה לכתוב מכתב לילד שהיא אוהבת,
ואני לא מוצאתת משוו..מיוחד
יש לכם רעיון אולי?...
אני צריכה שיהיה כתוב..
שהיא אוהבת אותו...ושיהיה מנומק כ-מ-ה היא אוהבת אותו
הוא לא יודע שהיא אוהבת אותו כי היא שמרה בסודד..!!
והיא רוצה שהוא יחזיר לה מכתב..שיהיה כתוב מה הוא מרגיש כלפיה..
פלעיזז יש לכם משו?... 😁





