אני אתחיל מההתחלה..
לפני 5 חודשים היכרתי מישו היינו חודש ביחד התאהבתי בו כמו שלא אהבתי אף אחד בעולם.. הוא האהבה הראשונה שלי..
הכל היה טוב למרות שלא היינו הכי פתוחים בעולם אבל עדיין למרות כל הדברים הלא נעימים שעברנו היה לי טוב איתו.. הדברים האלה יותר נכון הדבר הזה זה האקסית שלו שהופיעה בכל מקום שהתקשרה אליו כל הזמן כאילו ניסתה לסכסך ביניינו שאיתה הוא היה שנה ותמיד הרגשתי שהוא עדיין אוהב אותה.. ולא נראה לי שטעיתי למרות שהוא ניסה להוכיח לי כל פעם שאני טועה ושהוא לא אוהב אותה.. אבל גם אותי הוא לא אהב הוא רק הרגיש אליי משו וכנראה שהיה לו טוב איתי..
ואז יום אחד הוא החליט לנתק את הקשר. הוא לא דיבר איתי 5 ימים ואז הוא נזכר לשלוח לי הודעה שאנחנו צריכים לדבר וגם אני כבר שחלטתי שאני רוצה להיפרד ממנו אבל לא רציתי להגיד לו שהכל נגמר!
ונפגשנו ודיברנו והוא נפרד ממני כאילו שנינו נפרדנו.!
אני עדיין אוהבת אותו למרות שמנסה בכל הדרכים לשכוח.. מחקתי הכל.. מחקתי את ההודעות בפלא את ההיסטורי את התמונות (טוב כמעט את כולם) אבל עדיין נשארו לי אליו רגשות! אני עדיין רוצה לראות אותו כל יום שישי (לא שיוצא לי) ואןף אני לא מצליחה..! 😢
היכרתי לפני חודש וחצי ילד אחר ז'תומרת היכרתי אותו כבר מזמן אבל אנחנו חידשנו ת'קשר לפני חודש וחצי.
נדלקתי עליו, הוא הזמין אותי לקניון ולעוד כמה מקומות ומתוכם הלכתי איתו רק ל2 מקומות כי לא רציתי שיצא ככה שכל פעם שהוא יזמין אותי אני אלך.. וגם כמה פעמים פשוט לא יכולתי כי הוא התנהג כמו שלא מתנהגים.. לפחות אני חושבת ככה.. ב10 בלילה אני לא אמורה ללכת לבד, וכשאני שולחת לו הודעה באיי סי הוא אפילו לא טורח לענות!
ובגלל כל זה התרחקנו.. ואני מרגישה שפספסתי הזדמנות טובה להיות עם מישו.. שבשבילי לא סתם מישו..
קיוויתי שאיתו אני אשכח את האקס שלי שאני אוהבת אותו.!
ועכשיו אנחנו בכלל לא מדברים הוא לא שולח לי הודעות בכלל לגמרי ניתק איתי ת'קשר.
כל החברות שלי אומרות לי שאני אשכח משניהם (שאני אנסה לפחות) ואחפש מישו נורמלי ומתאים לי...
מה אני אמורה לעשות?
הם תופסים לי את כל הראש... 😊
תציעו רעיונות...
תודה מראש.. אוהבתתתת





