כבר מזמן לא הייתי פה...והרבה דברים השתנו אצלי.
אני מאוהבת בידיד טוב שלי, ולפני כמה ימים רשמתי לו מכתב ששם רשמתי שאני אוהבת אותו, וננתי לו את המכתב. אחרי שהוא קרא את המכתב הוא התקשר ואמר לי שזה לא ההדדי, שאין לו רגשות כלפי מעבר לידידות וכל זה.
היום, כמה ימים אחרי שננתתי לו את המכתב, היה לי כ"כ קשה להיכנס לכיתה ולדבר איתו. לא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעיניים, והכי קשה בעולם זאת העובדה שבקושי דיברנו.
הוא הבטיח לי ששום דבר לא יפגע בידידות שלנו, ושאני חשובה לו, אז למה הוא ככה?!
למה אנחנו מתרחקים?!
אני רוצה לדבר איתו, אבל אין מה להגיד. יש מתח ביננו...
וזאת ההרגשה הכי חרא שבעולם.
😢 😢 😢 😢 😢





