ראיתי אותך איתה
עכשיו אין יותר מילים
נותר רק לשבת ולחכות
לרגע הנכון
הרגע שאף פעם לא מגיע
לתת לך את ליבי
למכור את נשמתי
אבל ראיתי אותך איתה
הצעתי את ביתי
הצעתי את כל רכושי
את נשמתי
אפילו את חיי
חשבתי שאי אפשר לאבד את מה שאין
טעיתי
איבדתי אותך יותר
ועכשיו אני כאן לבד
רואה אותך איתה...
תגיבו..........................................
מהמם וווווואאאאאאאאאיייייייייי יש לך כישרון נשמה
זה על סיפור אמיתי אולי סםרי ונעזור לך??
איזה עצובב 😢
זה מזכיר לי משהו שקורה לי עכשיו 😢
אוף! בא לי לבכות... 😢 😢 😢
אמאאאאאאאאאאא איזה עצובבב
בובה זה מהמם יש לך את זה
תמשיכי לכתוב לנו הרבה מאמי
ואם זה מדבר עלייך אל תוותרי על האהבה שלך
תהיי חזקה יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (True_Star @ 20/02/2005) איזה עצובב 😢
זה מזכיר לי משהו שקורה לי עכשיו 😢
אוף! בא לי לבכות... 😢 😢 😢
דיי איזה מותק.... לא התכוונתי שתהיי עצובה!!!!!!!!
ד"א... jela כן זה הכל על דברים שלי...
אין מה לספר.. זה כבר דיי מהעבר...
בקיצור ובערך זה מישהו שהיה איתי, ועזב כדי להיות עם אחרת...
אבל אני בסדר...... תודה בכל אופן בובה!!!
ותודה לכל המתוקות בכלל!!!!!
😊 😊
יאאאאא אמאאאאא איזה עצוב זהה 😢😢😢
יואוו מאמי יש לך כישרון ענקייי
וואיי אני שמחה בשבילך שזה כבר עבר ואת בסדר
בכל אופן מאמי תמשיכי לכתוב יש לך טונות של כישרון
חולה עלייך בובה שלי מוואההה
לייי זה קורה עכשיו... איזה עצובבב זה תמיד שאני נזכרתת בזה... 😢
שיררר יפה רצחחח תמשיכיי יש לך כישרווןן תכתבי לנוו מלאאאא
כפרה יש לך כישרון את ממש טובה!
תמשיכי לכתוב לנו והבאת לי חשק אני גם כותבת עכשיו חח..
אוהבת.. מעיין ..
ומישהו יודע למה סגרו לי (נעלו יותר נכון!) את ההודעה זה ממש חוצפה.. אוףף..!
וואי איזה מדהים!!!!
תמשיכי לכתוב מתוקה יש לך כישרון.
וזה ממש מרגש גם 😢
אוהבת מלא, ניבו'ש.
תודה לכל הבובות המתוקות כאן, הרבה זמן לא הייתי כאן ולא יכולתי להגיד תודה!
זה ממש כיף לראות תגובות, זה מחמם את הלב.....
😁 😁 😁