לא יצא משהו..
אבל הייתי חייבת להוציא את זה.
לא יודעת למה אני מרגישה ככה פיתאום =[[
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
הריקנות שבי..
מרגישה ריקנות,
ריקנות שאותי שעל גופי משתלטת,
ריקנות שאותי עוטפת,
ריקנות כי אין לי אותך,
מרגישה לבד כי אני כבר לא איתך,
מתגעגעת לימים שלנו ביחד,
איתך לא היה בי פחד,
רק איתך הייתי מאושרת,
אך עכשיו במקום האושר בא העצב,
אני כבר לא הילדה עם הקצב,
מתגעגעת לימים שלנו ביחד,
איתך לא היה בי פחד.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
בתאלושששששש[B]
למה לא יצא משהו???
יצא מהמם!! עצוב, אבל עדיין מותק יש כישרון..
וואאייי עצוב..
אבל השיר פשוט מושלם..!!
אהבתי..
אוהבת המונים שלי!
השיר פשוט מהמם...
אבל אני רוצה לדעת מה קרה לך...למה כתבת את זה...
אפשר?!..
מאמי..שיר ממש יפה!.. 😊
את יכולה לספר מה קרה?..או שזה אישי?
יאא איזה עצוף.. אבל יפה.. אין את כישרונית את!!
חולה עלייך!!
יהיה בסדר..
יאאאאאאאא בתאלו'ששש מלאכיתתת שליי
אמאא איזה עצובב
עלק לא משהו מאמי תעריכי את מה שאת כותבת
כי יש לך את זה
אהבתי מאודד בובה רואים שזה יוצא מהלב
וטוב שהוצאת את מה שכואב ומקשה עלייך
תהיי חזקה ותלחמי על האהבה שלך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תנקס בננות..=]]
אבל...היה לי חבר שאהבתי 4 שנים......כל פעם ניפרדנו חזרנו..
לא התסדרנו אף פעם..
הוא רק היה פוגע בי........=[[
עכשיו אנחנו ידידים טובים..
התרחקנו קצת...
אאבל..
יהיה פסדר..
בתאלוששש
שיר יפה, קצת עצוב 😢
מאמי, אולי את מרגישה לבד כמו שאני מרגישה לפעמים, אבל אני רוצה להגיד לך שאני פה בשבילך תמיד, אם את רוצה לדבר עם מישהו, אני הכתובת, נשמה, זה כנ"ל לגבי האנשושים האחרים באתר.
תוכלי למצוא אותי באימייל: oshrat667@walla.co.il
מקווה שתרגישי יותר טוב, אושרת.
אווץ', אל תדאגי הכל יהיה בסדר!!!
בתאלוש מאמי אל תדאגי בסוף הכל יהיה בסדר...אני גם הייתי בקשר הרבה זמן,זה לא קל לצאת מקשר כזה אבל עם הזמן הכאב פוחת ,להיעלם אין לי מושג אם הוא נעלם כי לי עדיין באיזשהו מקום קטנטן בלב כואב אבל עם הזמן הכל עובר!
השיר פשוט מהמםםםםםםםםםםם ורואים שהוא מהלב
כל הבנות שהגיבו ממש תודהה..=]]
הדסוששש......גם לי יש בלב מקום קטנטן עם הכאב והכל..
דבר שחשוב לנו תמיד ישאר בלבב..
גם אם הוא פגע בנו מאוד...!!
אוהבת אותך פוללל
ואת כולכן כאן@!!!!
בתאלוששש=]]
מאחלת לך שתמצאי מישהו שיעריך אותך ויאהב אותך
דרך אגב בת כמה את בכלל?
בת 13 וחצי..
אולי נישמעת לך קטנה והכל..
אבל כל אחד יכול להתאכזב בכל גיל....
בתאלוששששש