בייבי, מושלם שלי.. אני בוכה בבקשה תנסה להבין את הכאב הזה!!!
תראה לי שגם לך אכפת שגם אתה אוהב שגם לך יש רגשות ושפשוט
הם באים בצורות אחרות! אתה מסוגל להרגיש את הלב שלי פועם?
אתה בכלל שם לב שיש מישו שיושב לבד בפינה קרה כותב מכתבים
ומנסה לקבל את צומת לבך.. לא נראה לי.. הכל לשווא, מה באמת אמיתי?
אתה מציאותי? איפה אני חיה .. אולי הכל טעויות? אני שומעת שירים ולא
מפסיקה להוריד דמעות! אני נרדמת ולאט לאט תשוקתך דועכת.. אני הרוסה
שבורה כל מילה שתתאר את אותה הרגשה לא מובנת לא ברורה הכל מאותה אהבה
כל הצער והתקווה שנותרה ומה איתנו עכשיו? אתה מתחיל להיעלם.. אני כבר לא אותה ילדה
וכניראה שמשו בך השתנה.. אני רוצה אותך חזרה אני לא רוצה לבכות!!! ואתה לא מבין
שאפאחת לא תאהב אותך כמוני!!! אפאחת!!! כל מה שנתתי וניסיתי לתת מכל רגש שניסיתי להחיות
תמיד מצאת בו טעויות.. חסרונות.. מאמי זה עולם של אשליות. מצד אחד לבי נתון לך כי אני רוצה את
אהבתך.. מצד שני אני צריכה כניראה לעזוב.. הטעויות עלו לנו ביוקר.. אני בוכה כל כך בוכה אני רוצה להקדיש לך כל דקה אפשרית, רוצה להישאר ולא לעזוב רוצה אותך ולא אחרת מאמי ממך אני כל כך
מסוחררת.. כל כך בודדה מאמי אני אוהבת רק אותך ובחיים לא תבין!! לא תבין שאפאחת לא תאהב אותך
כמוני..
יאאאאאאא
מאמיייי אם הוא לא מתיייחסס שימי עליו זין והוא ישים עליך עין!!
שכחי ממנווו..
נכון זה לא קל!!
אבל לא מתים אם מנסים!!
תנסייי..
בהצלחה בובבהה
אני פה בשבילךך
בתאלוששששששששששששששש
יאאאאא מאמיייי איזה עצובב אבל מושלםםם
מלא ברגשות ואהבה יש לך את זה
תמשיכי לכתוב נשמה
רואים שזה יוצא מהלב אל תוותרי ואל תתייאשי
הכל יסתדר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE יאאאאא מאמיייי איזה עצובב אבל מושלםםם
מלא ברגשות ואהבה יש לך את זה
תמשיכי לכתוב נשמה
רואים שזה יוצא מהלב אל תוותרי ואל תתייאשי
הכל יסתדר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתך נשמתי הכל יסתדר בסוף מה אתם ידידים או סתם מכירים ??
יווו אתן כל כך מושלמות עד כמה אתן תומכות.. למה אני לא מוצאת כאלה חברות למה?
אני למדתי להכיר שחברות זה חרבות אחת אחת תהרוס עד הסוף!
ולא בובות אני בסדר גמור יש לי חבר שאני הכי אוהבת בעולם ואני מקבלת את האהבה
הכי מושלמת שרק חלמתי עליה אז הכל בא מהראש ואתן כל כך מתוקות.. באמת חחח..
עושה טוב לדעת שתומכים ולמישו באמת אכפת מכל הדברים האלה שאנשים משקיעים פה וכותבים..
וואי איזה מזל תגובה האחרונה שלך אמרת שזה רק בא מהראש למה נבהלתי, זה נשמע מכצב
התאבדות...כל כך יפה אבל מלא אכזבות וכעסים על אהבה...
תמשיכי לכתוב!!
ובהצלחה עם החבר....רק שלא פתחתי פה!!
בלי עין הרע!