לא שיר כל כך מקורי.. בזמן האחרון ניתקעו לי כל מיני משפטים משירים של אחרות.. אז קבלו מה שיציא!!!!
המרחק בינינו..
זה מה שהרס את שינינו
הטיסה שלי..
זה מה שגרם להבין שזה לא בשבילי!
אתה שם ואני פה....אני פה ואתה שם...
אתה-אני,שנינו,לבד..לבד מול כולם..
הכל היה בסדר אבל זה זה נעלם
עכשיו אני בחדר.. לבד מול העולם...
דמעה אחר דמעה..
בגללך.. רק בגללך אני בוכה!!!
נישבעת.. שלא אבכה שוב בגלל זאת האהבה
נישבעת.. שלא אתאהב בך בחזרה..
כי כמה שצחקתי עכשיו אני בוכה..
כמה ששמחתי ... כולי עצובה
כמה שצעקתי...עכשיו מסתוררת הדממה
הכל היה בסדר.. אבל זה נעלם
עכשיו אני בחדר.. לבד מול העולם
אבל אחרי הכל..אני עוברת!
כי כמה שכיתי עכשיו אני צוחקת..
כל מה שהיה.. אני מוחקת!





