תרגישי טוב חיים מושלמים שלי,
לך כואב הבטן ולי הראש,
אבל יש משהו שמעלה לשתיינו חיוכים על הפנים תמיד...
ולא רק חיוכים...
אותי זה כול הזמן קורע מצחוק...
ניחוש פרוע?...
כה, כה.. 😯 חחחחחחחחחח
אני הלכתי עם חברות לפארק ליד הבית שלי אח"כ הלכנו לפארק שהוא ליד הקניון וקנינו גלידה,היינו בפארק ואז חזרנו אז לא יודעת אם זה נחשב יציאה.
חחחחחחח הודיה מאמי אני בגמילה מזה...
תשתי כדור בובה אולי זה יעזור לך!
ותודה מלאכית שלי תרגישי טוב גם את!
Bubbles1 מגניבב מאמי נהנת? 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי:
מושלמת שלי בלעתי כבר 2 גלולות,
וזה לא עוזר לי בגרוש,
אוף 😢 ,
חחחחח בגמילה?!,
וואלה,
שיהיה לך בהצלחה יפתי 😉 ,
אולי את לפחות תצליחי להיגמל מהסמיילי הזה כי אני לא מצליחה חחחחחח,
ת' יפתי
יאא איזה ביאוס אבל לא נורא מאמי יעבור
ואני בגמילה חחח בינתיים אני נהנת מלראות אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כה אה,
בכייף יפתי,
לעלות אותו עוד פעם? חחחחחח
חחחחחחח לי אין בעיה לראות אותו שוב חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אוקי מושלמת שלי,
הנה 😯