כשנולדתי ה' העניק לי במתנה
את חוש המישוש, השמיעה, הריח, הטעם והראיה
חוש המישוש כדי שאני יוכל לגעת בך
חוש השמיעה כדי שאני יוכל לשמוע את קולך
חוש הריח כדי שאני יוכל להריח אותך
חוש הטעם כדי שאני יוכל לטעום מימך
חוש הראיה כדי שאני יוכל לראות אותך
ועוד חוש אחד שלא הזכרתי לך
חוש הדיבור שאני יוכל לומר לך עד כמה אני אוהבת אותך
חחח אני כתבתי..תגיבווו..
אוהבת אותכםםם..! =)
חח איזה חמודד ומלא באהבה
תמשיכי לכתוב מאמי
אהבתיי מאודד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבתי, וגם גיליתי משהו חדש, יש חוש הדיבור...חחחח
אלוהים נתן לנו חמישה חושים
חוש הטעם כדי לטעום מטעמך המדהים
חוש הראייה כדי לראות את פני המלאך שלך
חוש המישוש כדי למשש את גופך האלוהי
חוש השמיעה כדי לשמוע אותך מבקשת אותי
וחוש הריח כדי להסניף את ריח הניחוח שיוצא ממך
^^
מאמי מהמם אהבתי מאוד יש לך כישרון תמשיכי לכתוב מואהההההההההה 😊
חחח..מזכיר לי את ידיד שלי הוא שינה את המילים של השיר שיהיה כחול.......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמו ששינו את האגדות של הילדים לאגדות גסות קראתם??
חחחח כן מכירה.. נקרעתי מזה...=)
איזה חמודי זההההההההההההההההההההההההההההההההה
😊 😊