יש לי אחת בכיתה שיש לה יופי אלוהי, היא חכמה,סקסית ועם אופי מעולה !!
יש לה חבר כבר שנתיים.
הבעיה שלי היא שאני מרגיש וגם מרגישה שיש ביני לבינה משהו חזק
כל פעם אני מדבר איתה אני לפעמים פולט שטויות והיא רוצה אותי כל כך שאני אהיה לידה תמיד
ולא אזוז ממנה לרגע. שתינו מרגישים שמשהו רוצה לצאת מאיתנו.
אבל השאלה אם באמת היא רוצה אותי בתור חבר לחיים !
וזה שיש לה חבר והיא מתה עלי זה מה שבאמת הורס אותי מבפנים שאני לא יודע אם אני אוכל להתקדם
איתה בגלל שיש לה חבר !
מה עלי לעשות???????
טוב חמוד...קודם כל...שמתי לב שאתה חדש..אז..ברוך הבא! 😊
אממ...מה עליך לעשות...
אוקי..האמת היא שיש פה בעיה דיי רצינית...יש לה חבר!
אבל מצד שני אתה אומר שהיא רוצה אותך תמיד ליידה...
השאלה שלי היא כזאת...היא פעם דיברה איתך על החבר שלה?
אמרה עליו משהו?
לא היא לא דיברה איתי על החבר שלה ומצד אחד ביני לבינה יש אווירה שונה ולא רגועה תמיד כשאנחנו
נפגשים אחד עם השני, אנחנו לא מפסיקים להחליף מבטים כל יום
אני בן 17 עכשיו ולומד בכיתה יב' ואני פשוט לא יודע איך לנצל את הזמן איתה
כי אני פשוט הרוס עליה.
היא לא אמרה לי עליו כלום אני יודע את השם שלו אבל לא עוד כל מיני פרטים רלוונטיים.
טוב אז..זה שהיא לא אמרה לך כלום עליו אולי אומר משהו...
כי...אם היא לא היתה מרגישה אליך כלום היא היתה מספרת לך על החבר שלה....
אמממ...חשבת פעם לדבר איתה עליכם?..עליך ועליה?
או להפך..לשאול אותה שאלות בקשר לחבר שלה...אם היא באמת אוהבת אותו וכאלה... 😊
אנחנו מדברים אחד על השני על עצמנו,על הלימודים
על חבר שלה לא שאלתי בגלל שאני לא אוהב להיכנס לעניינים של אחרים שמעתי שהיא אוהבת אותו אבל עד כמה אני לא יודע, אני פשוט לא יודע איך לרמוז
לה שאני רוצה אותה ובאיזו דרך להתקרב אליה כמה שיותר !!!
אתה אומר שאתה מרגיש שיש בינכם משהו
למה שלא תגיד לה מה שאתה מרגיש והיא תגיד מה שהיא מרגישה?!
זה יעזור... אחרת אין פיתרון
תנסה נשמה
וברוך הבא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בכיףף נשמה בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן....אני מסכימה עם נאפי...!!
בהצלחה חמוד..!!
תעדכן אותנו.... 😊