מה אתם חושבות:??
כדאי לצאת עם מישהו הוא יותר נמוך ממני לא בהרבה.....והוא מזה מאמיייייי??? 😁
ומה דעות של בנים לא מקבלים פה?😊
זה תלוי בך,אם גובה זה עניין שחשוב לך או שאת יכולה לוותר על זה
זה תלוי גם אם את אוהבת לנעול נעלי עקב או לא..כי אם כן אז זה קצת בעיה...אבל לדעתי אם הוא חמוד באופי ומאמי כמו שאת אומרת ורוצה תלכי על זה
אני לא שמה נעלי עקב בכלל.....
וכן הוא מזה מאמי.....
לדעתי ברור שכן 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן למה לא חח אם הוא לא כלכך נמוך ממך אז זה בא בטוב 😊 בהצחלה מותק
אם את אוהבת אותו אז ברור שכןן... 😊
אני לא חושבת שעניין הגובה הוא חד משמעי אצל כל אחת זה שונה.
תלוי עד כמה את רוצה אותו, נמשכת אליו גם אם הוא נמוך ואם זה לא מפריע לך.
אם שאלת ומקונן בך הספק כנראה שזה מפריע לך טיפה...
אני חושבת שזה נורא שיטחי מצדך לשאול פה אנשים אם כדאי לך לצאת עם מישהו נמוך ממך.
ואני לא מדברת על הגובה, אלא מה? את לא יכולה להחליט לבד מה טוב בשבילך מבלי לשאול את כל העולם ואחותו מה לעשות?
הרי בסופו של דבר את תחליטי, ואם לא, אם תלכי לפי מה שאנשים שאת בכלל לא מכירה אומרים לך אז זה ממש דפוק מצדך..
ואם את עדיין רוצה לשמוע את דעתי אז אם הוא מוצא חן בעיניך ועיניין הגובה לא מפריע לך, אז למה לא?
בהצלחה... 😊
בובהה עזבי גובה לא גובה..
מוצא חן בעייניך?
צאי איתו גובה גיל וכל השאר זה דברים קטנים לעומת רגשותת..
בהצלחה שיהיה לך..
😁
אל תחשבי על גובה תחשבי מה את חושבת עליו!!
מה הוא גורם לך להרגיש שאת איתו, והאם כיף לך איתו!!
בובה....זה בכלל לא משנה!! 😊
מה זה משנה אם הוא גבוה או נמוך?!?!...
הוא חמוד?!?!....מוצא חן בעינייך?!?!?!....
זה העיקר...
לא חשוב איך הוא נראה..והגובה בכלל לא קשור לעניין...
בהצלחה מאמוש..
עדי..
תראי יפתי גובה, גיל ומקום מגורים,
שום דבר לא חשוב כמו הרגשות שלנו!!!!,
עם את אוהבת אותו ואת האופי שלו,
וכייף לך איתו,
אז לכי על זה!!!!,
בהצלחה נישמתי