יום האהבה עבר.. אז אולי תספרו מה עשיתם בו??
ההיתי לי בסייבוובים באוטו עם חברי בדרך..........
טיפה בארומה ואז עלינו הבביית
האמת לא משוו מיוחד אבל נהננתתי חמווד חמוד
ספפרררררררררו
שכבתי במיטה עם 39 מעלות חום כאבי גרון איומים שלא נדבר על כאבי האזניים והראש
אמממ וזהו פחות או יותר....
בגלל שאני ועוטד שתי חברות שלי בדד
אז הלכנו שלושתנולקניון לסרט ושתינו בארומה חח והיה מזה כיף
אני וידיד שלי הלכנו לקניון..הסתובבנו קצת ואחר כך נכנסנו לסרט..
היה ממש כיף...
ועוד דבר-אף אחד לא אמר שחייבים לצאת עם החבר! למי שאין יכולה ללכת עם ידיד טוב שלה או עם חברה...
ממ...אני וחבר שלי יצאנו לסרט...
ואחר כך הסתובבנו קצת בחוץ..בסוף הוא ינשק אותי
פעם ראשונה :]]
אוהבתותו
אנחנו חגגנו את הבר מצווה של אח שלי באולם יפיפה !! היה מהמם.. ומרגש..!!
חחחח מזל.. אם הבר מצווה לא הייתה נופלת ביום האהבה הייתי נשארת ללא דייט :/
אני ישבתי בבית מול המחשב שהתכתבתי עם כל הרווקים!! חח
אבל היה סבבה להישאר בבית למה היה קור כלבים בחוץץץ
אני הייתי עם אהוביי..(:
והיה כייף ביותר..!!
שלי, אני לא מתארת לעצמי מה עשיתם...חחחח
חחחח..
לא עשינו הרבה..לא ללכלך..!חח..
אני יצאתי עם חבר שלי הלכנו למסעדה/בית קפה קטן וחמוד עם אווירה ממש רומנטית וחמודה.. 😊 והיה ממש כיף ונחמד 😊
ואח"כ הלכנו למקום אחר, מסעדה אחרת עשינו מסיבת הפתעה לידידה..😊
וגם שם היה כיף 😊
קיצר היה ערב מהנה רק חבל שהוא נגמר מהר מידי :-\
אני מתגעגעת לחבר שלי 😢
בבית לבד לא היה משו חח א נורא שנה הבאה...
ניצלתי את ההזדמנות יצאתי עם חברות לעזריאלי היה לי את היום הכי כיף בעולם חחח
בחיים לא נהנתי כ"כ..לא ברמה כזאת =)
היה שווה היה צחוקים עם תצוגת אופנה מופע חושפנות
הבניםםםםם הכי שווים התחילו איתנו חחחח
ועשיתי את הפאדיחה של החיים שלי..חחח
ובקיצור היה שווה!!
למרות שלא יצאתי עם מישהו מסויים..
ולכל אלה שהיו חולים או לא הרגישו טוב והרווקים והרווקות..לא נורא יש גם את שנה הבאה
=) אפשר להתחיל לחפש עכשיו..חח לאב יווו אולל..!