פשוט החלטנו שתיינו שאנחנו צריכים קצת חופש אחד מהשני,
וזה ממש מעצבן כבר...
האהבה יכולה לעבור כך מאוד מהר...
כי אין לנו זמן להתגעגע אחד לשני,
היום בבוקר עברתי בחזרה לגור בבית של ההורים שלי,
ואיך שהבנתם לא הלכתי לבית-ספר,
ואחותי הקטנה הזאת יושבת לי על הראש עכשיו ולא נותנת לי מנוחההההההה 😢
אניחושבת שעשית בשכל!
נכון שזה ממש כיפ לגור ביחד אבל עדיין לא הגיע הזמן שתגוורו ביחד
זה לא טוב להיות תקועים אחד בתחת של השני 24 שעות ביממה צריך זמן להתגעגע
צריך שיהיו ריגושים בקשר....
שמחה שעשית את זה : )
QUOTE אניחושבת שעשית בשכל!
נכון שזה ממש כיפ לגור ביחד אבל עדיין לא הגיע הזמן שתגוורו ביחד
זה לא טוב להיות תקועים אחד בתחת של השני 24 שעות ביממה צריך זמן להתגעגע
צריך שיהיו ריגושים בקשר....
גם אני חושבת ככה.......!
מוואה ענקיתת
כן גם אני והוא חשבנו כך,
ובגלל זה החלטנו לעבור לגור לחוד,
יהיה לנו עוד זמן לגור בייחד,
אחריי החתונה 5555 בלי עין הרע טפו טפו טפו 😉
יפה שלי כמו שאמרת אחרי החתונה תעברו לגור ביחד 😉
וככה זה אחיות קטנות בובה אין מה לעשות
מתה עלייך נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן אני יודעת,
אבל שחכתי את זה לתקופה קצרה,
גם אני עלייך חיים מושלמים שלי