שנה שעברה הרגשתי ת'אהבה הכי גדולה שהייתה לי איי פעם אל מישהו!!
אחרי הרבה הבטחות ואהבה מצד שנינו, האהבה שלו נגמרה אחרי שחיכה שקל הקיץ יעבור כדי שנהייה ביחד
אבל אני, אף פעם לא שכחתי ממנו עד לפני 5 חודשים או 4....
ומאז, אני פוחדת להרגיש כלפיי אנשים גם את הרגש הכי קטן, אני חולמת כאילו המילה אהבה שווה לכאב אכזבה והבטחות שלעולם לא ייתקימו!!!
אני מרגישה ריקה כי אני מתגעגעת לרגש הזה אבל אני פוחדת ממנו שלא יקרה ל את אותו הדבר!!
אותו ילד הישתנה והפך לילד הכי חתיך בשיכבה עם אגו עצום ובת אחרת כל לילה, ואני צופה מהצד ולא מבינה איך אפשר לגעת במישהי בלי אהבה אבל בעצם...מהי אהבה?!
מאמי אסור לך להפסיק לאהוב זה הדבר בכי יפה בעולם
גם אם זה יהיה לך עכשיו קצת קשה אבל אין מה לעשות את חייבת אין רגש יתר נעים מאהבה
פרפרים בבטן לא יודעת אי אפשר להסביר את ההרגשה הזאת
לא צריך לתאר לי אהבה או להגיד לי כמה אני מפסידה, אהבה כבר חוויתי ואהבה ענקיתתתת
צריך להסביר לי מה מפחיד אותי כל כך, כנראה שהוא הכאיב לי יותר ממה שאני יכולה לסבול!!
מאמי אני בערך באותו מצב כמו שאת.... גם אני נפגעתי וקשה לי להכנס לקשר אחר למה אני חושבת שזה
רק מביא סבל ואכזבה... אבל עם לא מנסים אז אף לאנהיה מאושרים... מקווה שתמצאי בקרוב מישהו שישכיח ממך
את מי שאת אוהבת...
אוהבת*-*אולוש*-*
מאמי...אני מבינה אותך....
לפני כמה שנים....קרה לי אותו מקרה...
לא יכולתי לאהוב יותר..פשוט פחדתי מזה.
היתי מרחיקה אנשים ממני...מפחד להפגע שוב...
אף פעם לא יכולתי להסביר למה אני עושה את זה..ידעתי שאני מפסידה
משהו ממש ממש יפה...שנקרא אהבה....
האמת היא שאין לי כלכך מה לייעץ לך...הזמן יעשה את שלו!
את תראי..!!
בנתיים...נסי להחיות אופטימית...אחרי הכל...כולנו נפגעים פעם אחת בחיים...
עכשיו את צריכה לבחור אם את רוצה שזה ישפיע לך על כל החיים...או שנסי לעבור את זה
כמו גדולה...
מקוה שעזרתי... 😊
אוהבת מלאאאא....מיכל
תודה לכולכן, באמת עזרתן אני רק מקווה שהפחד הזה יעבור לי דיי מהר למה אני
מפסידה הרבה דברים ששיכים לי, הרבה אהבה שאני יכולה לזקות בה,
אבל אני ממשיכה לחשוב ואפילו היו לי הצאות מעניינות אבל סירבתי כי פחדתי!!
דניאלוש מאמי אני יודעת למה את מתכוונת...
אבל באמת את מפסידה שבגלל ש"סבלת" בהאהבה הזאת
את לא רוצה לחזור לאהוב... טעות גדולההההה
גם אני חשבתי שלהפסיק לאהוב ולפחד מהרגש זה הפיתרון...
אבל זה לא... רק הפסדתי מזה...
אז מאמי דברי איתי מחר... אם אני יבוא לבית ספר....
ואני יעזור לך...
אוהבת המון המון המון המון....
לילוש ובשבילך טיטוף...חיחי
מואההההה
טיטוף יא שווה!!
תודה עזרת לי, אבל נפתח חור שחור שלא נסגר, אני ייצטרך כמה ימים כדי להקל ת'תגובות ואני יראה כבר מה אני יעשה!!
עזרת לי וגם כל התגובות פה!! תודה לכולן חולה כליכן מואההה ענקיתתת
דניאלוש נישמתי.... שמחה שעזרתי...
מקווה שהמיקלחת תעזור... חחחחח
מחר נמשיך תשיחה...
יש הרבה דברים שאת צריכה לדעת....
אוהבת המווווון
לילוש.../ טיטוף... חיחי
המקלחת לא עזרה, אבל חפיף...
היום כמעט אמרתי לו היי מטומטם, אבל שתקתי!!
ואז התחלתי לדבר איתו רגיל כזה והכל עבר אני יעבור את זה סופסוף כבר חצי מאחורי נראה לי,
להתאהב בזמן הקרובבב אל תבני על זה ואני מעדיפה לשבת ולצפות בזוגות ולא להיות אחת מהם בנתיים!!
תודה לכולן וטיטוף לך בעיקר!!
שלי תודה שנתנת לי עוד חיבוק דווקא דיי עזר!
לוב יו אול...נשיקות
חיחי אין בעד מה..
נהנתי מכל רגע!..😊
אוהבת אותך המוןןןןןןןןן שלי!!
חחחחח.....מתוקה... 😊
שמחתי לעזור..!!...בהצלחה בהמשך.... 😊
שמעי מאמי, אני מבינה שממש נפגעת. כולם עוברים את זה בחיים בסופו של דבר.
כולם נפגעים מהאהבה מתישהו..וזה קשה, וזה כואב, וזה נותן לך הרגשה רעה שאת לא רוצה יותר לאהוב..זה מה שבעצם את מתארת עכשיו. אבל תקשיבי לי, זאת דרך החיים, זאת דרך האהבה. אין מה לעשות, את צריכה ללמוד לחיות עם הדברים האלו, גם אם הם לא הכי טובים ופוגעים בך.
תשמעי, את צריכה להיות חזקה. לא לחשוב על העבר . למרות שזה ממש קשה, ומילים לא יעזרו לשפר לך את ההרגשה. אבל אולי הם יוכלו להכניס לך דברים לראש ולהסביר לך ולתת לך להבין שהוא ילד שלא שווה את הכאב שלך, הוא ילד שאולי היה לכם סיפור יפה ביחד, אבל זה נגמר, ויש אנשים שמשתנים עם הזמן. והנה- נפלת לאחד כזה. את לא צריכה להכנע, ואני מציאה לך לנסות לא לחשוב על העבר, ולהתמקד רק בהווה ובעתיד!.. ועם את מקבלת הצעות מעניינות- לכי על זה! אל תפחדי ! יכול להיות שהבנאדם שהיה לא היה הבנאדם הנכון..ואולי אחד ההצעות שאת מקבלת עכשיו- היא תיהייה הנכונה, הוא יהיה הילד שיגרום לך להיות מאושרת שוב, ולהנות מהאהבה, ולא לפחד ממנה.
תני הזדמנות לאנשים שרוצים אותך, אל תוותרי, יכול לצאת מזה משהו מדהים! וזה יכול לעזור להשכיח ממך את מה שהיה. אז עכשיו אני יכתוב לך משפט, שבאמת מעודד, והוא נכון:
"אם הסוף לא טוב, אז כנראה שזה עוד לא הסוף"
את מבינה את המשמעות?? זה לא הסוף מתוקה, את יכולה להמשיך לאהוב, ולהסתכן במידה מסויימת. תמשיכי בחייך, זה עוד לא הסוף ! תתני לעוד בנים להראות לך עד כמה הם אוהבים אותך, תני להם הזדמנות. הסוף יהיה טוב.
פה בשבילך- גניתוש 😊