אהוב שלי.. אהוב יקר.. לא הספקתי להקדיש לך את הרגע שנותר.
אהוב שלי.. אהוב יקר.. מבט בעינייך והגורל אכזר שוב מכה הוא בלבי
איך היית על הקרקע ונכבשת במרומים.. אתה שם מביט מלמעלה
ואותי הכאבים הורגים!!! אהוב באדמה.. כן כך זה היה.. נשיקה ששווה אלפי חיוכים
וחיבוק שמותיר מיליוני געגועים.. עכשיו נותרת אהוב בשמיים עם המלאכים אנחנו כבר לא שתיים!
הדמעות זולגות הכאבים גוברים החיבוק כבר לא אוחז בפחדים הנוראיים!
אהוב קטן עם חיוך מושלם פנים אדומות מחום האהבה... כששפתייך נגעו בי באותה השעה
שהרגשתי את הרעדה כאילו להתמוטט היא עמדה.. בכמה מובנים.. בכמה מילים..
אהוב שלי אותך אוהב לנצח נצחים.. משו קטן ועמוק מבפנים משו מתוק כמוך בחיים.. אבל
בחיים לא אמצא כי אהוב שלי זה רק אתה ורק אותך ורק איתך ורק ממך!!!
אותה אהבה גדלה ופרחה למדתי שאהבה היא כבר לא עוד משחק .. כבר לא אותם חיפושים מייגעים!
האהבה שלי אלייך היא מעבר למשו תמים.. די אין לי אפילו כוח לכתוב הדמעות שלי גוברות אני בורחת
אני נעלמת מתוך בועה גועשת של עשן ורקע אפור לוהט מלהבה שפרצה והנה עוד כוכב בודד מי כמוני
יודע? עד כמה האהבה חסרה.. אהוב שלי.. אהוב יקר.. תדע שתמיד אוהב רק אותך!





