יש לי חבר כבר 5 חודשים..
הוא גר רחוק ממני 20 דקות נסיעה..
לא יכולתי להגיע אליו היום כי סיימתי את הלימודים ממש מאוחר..ואנחנו לא יוכלים לצאת בערב כי ההורים שלי לא יודעים עליו,ואין לו איך להגיע לכאן.
פשוט עצוב לי..אפילו בסילבסטר לא יצאנו כי לא היה לו את האוטו..אח שלו לא מביא לו והוא לא יכול לבוא תמיד, בעיקר בימים חשובים.
חשבתי שיום האהבה תאכלס זה סתם יום ..כי אצלנו כל יום זה יום האהבה.
אבל עדין בתוך תוכי יש מין אכזבה כזאתי שאני לא יכולה לראות את חבר שלי את האהבה שלי בימים כאלה מיוחדים.
זה מייסר אותי וגורם לי לעצב שהוא גר רחוק ושההורים שלי לא יודעים עליו..
הצלחנו להתגבר כבר כמעט שנה וחצי על מכשולים ענקים!!
כי אין על האהבה שלנו..אבל אני כולי מיואשת ..
בכל החודשים שלנו לא הצלחנו להיפגש חוץ מהחודש ה-1 שבילנו בים..
השאר כלום..
אוף מה אתם אומרים??.. 😢
20 דק' נסיעה זה מרחק אוטובוס, לא יקרה כלום אם הוא יבוא אלייך באוטובוס..
וכדאי שתספרי להורים שלך
אני משתתף בצערך...באמת לא נעים לעבור את היום הזה לבד...
אבל יש משו שכולם צריכים לדעת...
לא צריך את היום הזה כדי שמישהו לאמר לך שהוא אוהב אותך...חפיף אז פספסתם את היום האהבה הזה
אם אתם מאוד אוהבים אחד את השנייה אתם יכולים לעשות כל יום את יום האהבה שהוא בכלל יום שטותי.
QUOTE אני משתתף בצערך...באמת לא נעים לעבור את היום הזה לבד...
אבל יש משו שכולם צריכים לדעת...
לא צריך את היום הזה כדי שמישהו לאמר לך שהוא אוהב אותך...חפיף אז פספסתם את היום האהבה הזה
אם אתם מאוד אוהבים אחד את השנייה אתם יכולים לעשות כל יום את יום האהבה שהוא בכלל יום שטותי.
מסכימה איתך נשמה בהצלחה כפרה
20 דק' נסיעה זה לא ממש רחוק...
וניראה לי שתספרי להורים שלךך....
את יודעת מה אני אומרת בובה?!
מה שאת אמרת מאמי כל יום בשבילכם הוא יום אהבה
אז תרימי את הראש ותחייכי גם אם לא נפגשתם היום
אתם תפגשו בקרוב ותהנו בדיוק כמו בכל יום ואפילו יותר
אז אל תתאכזבי וזאת אהבה אמיתית אם היא עברה והתגברה
ככה על מכשולים
מתה עלייך בובה
ואל תהיי עצובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה באמת מבאס לעבור את יום האהבה בלי החבר שלך...אבל זה לא כזה רחוק 20 דקות...כאילו יש בימנו אוטובוס או משהו..מונית..
ולפי דעתי ספרי להורידם שלך...לבסוף זה יתגלה וזה סתם ייראה מעפן...תגלי להם את..!
נאפי אני מסכימה איתך!
ומאמי למה את לא מספרת להורים שלך??
תודה מתוקים עודדתם אותי איכשהו..
אני לא מספרת להם כי בתחילת הקשר שלנו איתו הם לא רצו שיהיה משהו רציני..
ועכשיו זה כבר רציני ..
ואני יודעת שעם אני יספר הם יעשו פרצופים..
אבל
מאמי 20 דקות נסיעה זה כלום יש אוטובוסים הוא יכול לבוא אלייך
וכדאי שתספרי להורים שלך כי אם את רוצה יהיה לך קשה לנסוע אליו
וזה לא תמיד נעים לשקר להורים בסוף הם יגלו את זה וזה לא יהיה ממש נחמד...
וד"א בת כמה את?
את יודעת יש בימיינו אוטובוסים ומוניות...
ו-20 דקות זה כלום
האוטבוס האחרון הוא ב7 ..
מונית עולה 100 שקל!!
עזבו לא אתם לא תבינו אותי..לא חשוב
מאמי האהבה שלכם יותר מדי יפה כדי שתסתירו אותה עם הפרצופים של ההורים שלך
או בלעדיהם הם חייבים לדעת על האהבה הזאת ולקבל אותה. מילא זה לא היה קשר רציני
והייתם מסתירים את זה חפיף אבל שנה וחצי לאהוב בשקט כאילו אתם פושעים?
אני חייבת להגיד לך זה לא נראה לי תקחי אומץ בלעי את הרוק ותכניסי לך טוב טוב לראש
שאם האהבה שלכם הצגברה על מכשולים רבים היא תתגבר על הפרצופים של ההורים שלך
שבי איתם דברי איתם יפה בעדינות בלי צעקות שאת אוהבת אותו ואתם מאושרים ותאמיני
לי שאם את מאושרת גם הם יהיו....
ובעניין יום האהבה מאמי קורה תתנחמי בזה שכל ירידה היא לצורך עלייה אז ביום האהבה
לא נפגשתם אבל בפעם אחרת כן תפגשו ותפצו על הכל....!
תודה מתוקה!!!
אנחנו 5 חודשים יחד לא שנה וחצי..שנה וחצי אנחנו מכירים ואוהבים..
וזה קשה כי הם ידעו על הקשר שלנו ולא הסכימו לו..אז עכשיו הוא בנוי משקרים..