אחות יקרה,
כל כך מתגעגעת אני עלייך,
וזקוקה...
למה דווקא אותך התאונה הזאת הייתה חייבת להוציא מהחיים האלו?!,
למה אני לא הייתי שם במקומך?!,
למה דווקא את...,
את היית כל כך חשובה לי ועד עכשיו את חשובה לי,
יודעת?!...
שומרת אני ת'דברים שהיינו כותבות אחת לשניה...
ת'פתקים שאיתם היינו מתכתבות בשיעורים בשביל שהמורים לא יטפסו אותנו...
תמונות שלי ושלך שבהם את מחייכת,
חיוך אשר נעלם...
קרס..
בגלל נהג משוגע!!!,
שהוציא אותך מהעולם הזה...
מהחיים שכל כך הציקו לך...
מבינה אני אותך...
בטח את מעדיפה להיות עכשיו בעננים מאשר עם חבר שבלי הפסקה הכה אותך,
והורים שהיו מעדיפים להשאר בלי בת מאשר עם...
והנה...
הם איבדו ת'בת שלהם...
אבל את יודעת?!...
עכשיו הם גם סובלים...
בטח את בשמיים רואה את זה...
איך כולנו פה מתגעגעים עלייך...
לפחות אני,
אני אוהבת אותך חברה/אחות/ידידה שלי,
את לא יודעת עד כמה אפילו... 😢 😢 😢
********************************************************************
אם היא הייתה יכולה לקרוא את זה,
הייתי שמחה...
אבל זה בלתי אפשרי 😢 ,
אני כל כך מתגעגעת עלייה,
למי שלא בעניינים,
אז לפניי שבוע היא נדרסה למוות,
היא הבנאדם שהכי חשוב לי בעולם הזההההה,
למה דווקא היא?!...
למה דווקא היא הייתה חייבת ללכת לעולם הבא?! 😢
החיים לוקחים את כולם, עכשיו זה את חברה שלך ומחר זה מישהו אחר,
אני ממש מצטערת על מה שאיבדת ורק שתדעי שהיא קוראת את זה עכשיו למעלה ומחייכת
והיא מודעת לגעגוע שלך ואף מתגעגת אלייך גם.
אוליי התיזמון שהעולם לקח אותך לא היה נכון אבל היא בסדר שמה למעלה, מחייכת צוחקת ונחה אחריי כל מה שעברה!!
ת' נישמתי,
זה הדבר היחיד שמעלה לי חיוך על הפנים,
שעכשיו סוף סוף היא מאושרת
קראתי את זה ועברה בי צמרמורת
הייתי חייבת להגיב לך
ובאמת כמו ש ME4ME
גם היא בטוח מתגעגעת אלייך..
מאמי שלייי אל תהיי עצובה!!
לפחות היא מאושרת למעלה עם חיוךך ענקייייייי
היא יודעת שאת אוהבת אותה!!
כשהיא חייה היא רק סבלהה..למעלה היא בטח מאושרת!!
אל תהיי עצובה...=]]
כולם בסוף מתיםם..רק לא יודעים מתי/איך/למה/איפה/עם מי..
כ=ו=ל=ם..!!
היא לפחות מאושרת =]]
אוהבת פולללל
בתאלוששששש
יאאאאאאאאא אמאא מאמי איזה עצובב
איך לא אמרת לי? בובה תהיי חזקה
אין מה לעשות זה טבע העולם!
בסוף כולם הולכים לצערנו ואין מה לעשות
אני בטוחה שהיא ראתה שכתבת לה את זה
היא שומעת ורואה אותך מלמעלה
ותהיי בטוחה שהיא גאה שהייתה לה חברה כמוך
את חייבת להיות חזקה
גם אם זה קשה וכואב את תתגברי בובה
ברור שתמיד יישאר הפצע הזה בלב
אבל תרימי את הראש מאמי כי שום דבר
לא יכול לשנות את מה שקרה!
אני תמיד פה בשבילך מאמי
לכל דבר שאת צריכה תמיד
חולה עלייך מדהימה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תמשיכי לחשוב על זה שהיא שמחה עכשיו זה יעזור לך לעבור את זה...
יש הרבה שמתמודדים עם אובדן ראשון דיי קשה וכאלו שממשיכים הלאה..אבל לרוב כותבים מכתבים
לאותו אחד שהלך ומספרים כמה הוא חסר כמה קשה פה למטה וכל מיני וככה יודעים בוודעות שהוא שומע או קורא, ולאחר מכן שורפים או שומרים את המכתבים. זה נורא עוזר ונותן מן מחשבה שאיפה שלא תהייה היא גם שמה שהיא צופה מלמעלה ועוזרת להחליט החלטות טובות!!!
מצטערת שאני לא מגיבה לכל אחת ואחת אישית,
פשוט המצב רוח שלי על הפנים עכשיו,
מקווה שתסלחו לי,
אוהבת אותכן מווווואההההההה,
ו-ת' יפות שלי
אני מבינה אותך יפתי אבל את חייבת להיות חזקה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' עוד פעם נישמתי מתה עלייך מוווווואההההההה
כל אחד בשלב כלשהו הולך לעולם הבא...כל אחד ותורו..
זו הייתה יכולה אישה זרה או כל בנאדם אחר..אבל כל אחד ומה שכתוב לו בשמיים..אם כתוב לו שככה הוא ילך אז ככה הוא יילך...
מצטערת המון המון המון בשבילך!
מור מאמי ת',
אבל כמו כול אובדן של מישהו חשוב,
זה מאוד כואב לי,
וכן אני יודעת זאת,
והפנמתי את זה מזמן...
אמאלה קראתי את זה והיו לי דמעות בעיניים