חיוך של מלאכים:
עם חיוך של מלאכים היא הגיע לשמיים,
עם חיוך על הפנים ותקווה קטנה בלב,
שהמצב יסתדר,
שיהיה יותר טוב,
אבל זה לא הסתדר...
לא היה לה מזל,
הסרט קרס מול פנייה,
הסרט של החיים שלה,
בהתחלה החבר שלה שבלי הפסקה הכה אותה,
ואז ההורים...
שהעדיפו שלא תיהיה להם בכלל בת על פנייה,
אבל לה עוד הייתה תקווה...
שהמצב יסתדר...
עד שזה קרה...
עד שהחיים נקטעו לה מבין הידיים...
ילדה אופטימית עם חיוך על הפנים,
נקטפה לה לעננים...
ילדה שרצתה רק דבר אחד,
מישהו שיאהב אותה...
מישהו שהיא תיהיה בשבילו האדם הכי חשוב,
אבל זה לא קרה...
היא לא הספיקה להרגיש אהובה...
עם חיוך של מלאכים...
היא הלכה לעולמה...
עד הרגע האחרון עוד הייתה לה התקווה...
********************************************************************
מקווה שאהבתם/ן...
והשיר אמיתי,
על מישהי שהכרתי,
על מישהי שעד היום אני מעריצה אותה,
כי היא הייתה תמיד בנאדם אופטימי,
גם כשהכול קרס לה בין הידיים...
עוד הייתה לה תקווה קלושה שהמצב ישתנה...
אבל זה לא קרה...
תגיבו עם תרצו...
מה קרה?
מי זאת?
מה קרה לה?
מתי?
היא הייתה חברה שלי,
היינו כמו אחיות,
וזה קרה לפניי שבוע
יא אני מזה מצטערת נשמה צ'לי אם יש משהו תוציאי הכל אולי נוכל לעזור לך מואה חולה עליך חיים יפחם צ'לי 😮 😢
ת' יפתי,
חולה עלייך מווואההה
וואי סליחה, או...האמת אני לא יודעת מה להגיד אני לא יודעת איך לנחם אני בדרך כלל המנוחמת..
אני יודעת כמה קשה לאבד מישהו והחור הזה אף פעם לא נסגר, מקווה שהכאב הגדול יעבור מהר
והאובדן תמיד ישאר ואל תשכחי מי היא הייתה למה היא רק תעזור לך מלמעלה!!!
קראתי ת'בלדה שלך עם דמעות בעיניים ודבר אחד אני ייד לך...מי שסבלה הרבה היה עדיף לה למות ככה היא לא תסבול יותר, היא עברה מספיק ואם הייתהממשיכה לחיות היה לה יותר קשה...
מקווה שעזרתי במשהו..
אמאאאאא יפהה שלי איזה עצובבב
רואים שזה יוצא מהלב בובה
תהיי חזקה בובה זה טבע העולם אין מה לעשות
הכל יהיה בסדר נשמה
תהיי בטוחה שהיא מסתכלת עלייך מלמעלה וגאה שיש לה חברה כמוך
כל דבר שאת צריכה אני פה בשבילך תמיד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני נורא שמחה לשמוע שעזרתי..😊
נאפי:
ת' חיים מושלמים שלי,
שרופה עלייך מוווווואההההההההה
****************************************
מי4מי:
😉