אוקיי ככה זה התחיל מתחילת השנה... לי ולחברה שלי לשעבר היה הריב הראשון (חברה טובה שלה במקרה הייתה ביחסים איתי בכיתה ח' וככה יצא שכביכול בגדתי.. לא בגדתי אבל גם לא טרחתי להסביר מה באמת עשיתי עם ידידה שלי כשראו אותנו ביחד מכאן יצא שפתאום יום אחד אני באתי לאקסית וההיא יושבת לה בחדר,הייתי המום חטפתי שוק רציני,..ואז ישר התחילה לספר לאקסית שלי כמה שהייתי מניאק ששברתי לה תלב וזה) אז יצא שהרגשתי שאני כבר גמור וכל הזמן אמרתי שהשתנתי ואני לא כזה וזה בסוף חברה שלי אמרה לי שהיא לא ממשיכה איתי.. אז חשבתי לעצמי היא לא אוהבת אותי והייתה לי סיבה טובה להרגיש לא רע עם עצמי כי התחלתי את התיכון וישר הפכתי למרכז הכיתה החדשה עזרתי בגיבוש והכל והולך לי מעולה עם הבנות רק מה הייתה אחת שמהרגע הראשון שראיתי נדהמתי ופשוט הוקסמתי קיצר הכרנו התיידדנו ממש רק מה היה לה חבר אז דיברנו על יחסים וזה והיא אמרה דברים מדהימים על החבר שלה(ממש הוקסמתי מהבגרות של הילדה והכל) ואז הגענו אליי וסיפרתי לה תסיפור אז היא שאלה אותי אם אני אוהב את ההיא מחוסר ברירה וגם כי עדיין באמת אהבתי את האקסית אמרתי כן.. אז היא אמרה אוקיי אז תדע לך שהיא (האקסית) אוהבת אותך,באותו זמן שמתי איזה משהו יפה בפרטים והאקסית בדיוק קלטה ובזמן השיחה כזאת נכנסה ואמרה כן אני אוהבת אותך ולא שחכתי אותך וזה.. קיצר חזרנו והראיתי תשיחה עם חברה שלי לאותה אחת שנדלקתי עליה היא שמחה והיחסים בינינו היו אחלה..הבטחנו להיות שם אחד בשביל השני וזה הייתה קופצת עליי כל פעם בנשיקות וחיבוקים ומשכנו שיחות של שעות.. ואז יום אחד אני והאקסית רבנו שוב ואז הידידה אמרה לי שאני צריך להתנתק וזה(שינוי מוחלט מהעמדה הקודמת) ואני לא עשיתי את זה.. ואז גם היה איזה קטע ביום שדה שאמרתי שאני עדיין רוצה רק את האקסית.. אז אותה אחת בכיתה(תאמת כבר אז ידעתי שאני רוצה אותה אבל היה לה חבר וגם לא קישרתי תבכי למה שאמרתי) ואז גם גיליתי שהיחסים שלה עם חבר שלה כבר לא כמו שהיו פעם.. אבל מה מאז לא יכולנו בלי איכשהו לפגוע אחד בשני כל פעם שמגיעים למצב שיחה..אחרי זה היא ניסתה להתקרב וזה ואני דחיתי(לא רציתי להכנס ביניהם..) ואז יום אחד במסיבת שכבה בבית של אחת הבנות היא הביאה את חבר שלה ומכל המקום הביאה אותו להכיר דווקא אותי!!!!...שוב חשדתי במה שקורה אבל אני לא יכול להיות בטוח בשומדבר... ושוב כל פעם שניסתה להתקרב הרחקתי אותה(פוחד מיחסים בתוך כיתה) קיצר חבר שלה זרק אותה או משהו כי היא לא אהבה אותו...והיא דווקא לא נראתה מבואסת..ושוב הרחקתי אותה ממני... קיצר אני והאקסית שוב חזרנו ועכשיו אני סיימתי את זה סופית ואני יודע שאני רוצה את הילדה המדהימה מהכיתה שלי(אפילו חלמתי שאני אומר לה מה אני מרגיש ומה באמת הרגשתי למרות שהתנהגתי להפך והתנשקנו והיא סחבה אותי להורים שלה..אמת חלמתי!) ועכשיו אני רוצה ללכת ואני עדיין רואה שהיא מסתקלת עליי במבט מבואס לפעמים(והיא הספיקה כבר לדחות חצי שכבה) וכל הזמן מנסה לתפוס תעין שלי אבל מה אני רוצה לומר לה אפילו דיברתי עם חברה הכי טובה שלה..אני מפחד שאבוד לי והיא התאכזבה ממני ושונאת אותי... ועוד משהו האקסית לא בדיוק יוצאת מהראש כמה שאני מנסה!!! מה נראה לכם שאותה ילדה מרגישה כלפיי ומה נראה לכם אני צריך לומר לה?(אחרי שכל הכיתה כבר אמרה לי שאני והיא מתאימים)... ואני מפחד שאם אני אתוודה היא תדע ששיקרתי לה ותשנא אותי..
סליחה שזה כל כך ארוך אבל רציתי שתדעו תסיפור!.. 😁 עכשיו אני גם תוהה עם ידידה שלי כבר דיברה איתה והיא מחכה שאני אומר לה (ואני ידוע כאחד ישיר ולא ביישן) וכל כך קשה לי לומר שאני מחזיק את זה יותר מחודש בפנים! וזה בפורום הזה למרות שזה יותר שייך לבינו ובינה אבל בכל זאת האקסית היא האהבה הראשונה והיא עדיין לא יוצאת לי מהראש ואומרת שתשתנה וזה... ולמרות שאמרתי שזהו לא יודע עדיין גן שם יש משהו😢





