[COLOR=green][SIZE=7]
אחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתי פה אני חוזרת ואני שמחה לחזור
אני רואה שיש פה מלא חדשים וזה אז אני ישמח להכיר את כולם
עכשיו יש מישהו שיוכל לעזור לי?
אני מחפשת מילים של שיר רומנטי כולשהו...לא משנה איזה כי אני מנסה להמציא ברכה באנגלית לחבר שלי ליום האהבה מחר ואני צריכה חרוזים רומנטיים באנגלית...
אז בבקשה, עזרההההההההההההה
😁
היי מאמי,נעים מאוד אני שיר 😁 !!!.
ברוכה השבה 😉
ואני לא כל כך טובה באנגלית...סורי 😯
באהבה,
שיר
מאמי קודם כל שמחה שחזרת נשמה
למרות שלא ניראה לי שאנחנו מכירות חח
אז נעים מאוד קוראים לי מורן ואני בת 14
ואני גם לא טובה בשירים באנגלית סורי...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה בננות
אני לא מכירה אותכן אבל אני ישמח להכיר (:
ומי שבכל זאת יודע על מילים בבקשה שיביא לי זה דחוףףףףףףףף 😢
אני לא מכירה אותך... אבל שמחה שחזרתת 😁
אני חן ואני בת 14 מראשון לציון
גם אני לא טובה בשירים באנגלית סוריי נשמה...
מוואה הענקיתת
אני לא מכירה אותך.. אבל שמחה שחזרת 😁
קוראים לי אולה בת 14 מנתניה..
מקווה שעבר לך יום האהבה בהצלחה ועזרו לך 😊
אוהבת*-*אולוש*-*
אני מזה לא טובה באנגלית אבל אני ינסה למצוא לך איזה משהו
וכם אני מצטרפת לבנות גם אני לא מכירה אותך קוראים לי ג'לה בת 14 מנהריה 😊