זוכרים שביקשתי שירי סלואו כדי להפתיע את ידיד שלי (שאוהב אותי) ביום הולדת שלו?
יופי זכרתם אז מישהי פה הציע לי שיר-"לילות קסומים" ולקחתי אותו בהזדמנות זאת אני רוצה להגיד לך תודה!
רציתי לספר לכם מה היה אז ככה- נתתי לd.j דיסק עם השיר הזה וביקשתי שיחלישו את האורות ושיפנו את הרחבה... וכמובן עשו כבקשתי...! ואז ניגשתי אליו ואמרתי לו "רוצה לרקוד?" הוא היה מופתע לגמרי הוא לא חשב שאני ולא מישהי אחרת תציע וגם מופתע מהעובדה שיזמתי...
נכנסנו לרחבה ורקדנו סלואו צמוד... הזניקו קונפיטים אם אתם יודעים מה זה.. ואם לא אז זה גיזרי נייר באוויר.
הוא כזה חמוד יו הוא לחש לי באוזן "אני אוהב אותך..." אני ממש לא רוצה לפגוע בו ומצד שני אני לא רוצה להיות סתם חברה שלו..





