בנים ובנות! מחר יום האהבה.. יום קדוש לכל זוג... קודם כל שיהיה לכוללללם יום אהבה מושלם!!! גם לכוכבים הבודדים שביננו..
בנות- אנחנו רומנטיות עקשניות קנאיות ובדרך כלל מטיפות על כל דבר שני שיוצא להם מהפה.. (הבנים) אנחנו חייבות להבליט את עצמנו ובין היתר לשחק מחבואים בשביל הכיף.. צומת לב זה הדבר האהוב עלינו כל עוד הוא חיובי וכסף קורץ לנו משניה לשניה ואין מצב שאנחנו מוותרות על שופינג נכון?! ביננו.. הם היו יכולים בלעדינו?! כי הם (הבנים) אאאוף הם חתיכים כוסונים חח כל אחת והשפה שלה 😊 הורסים ואנחנו מתות להוריד מהם ת'חולצה ולהצמיד היקי לחזה שלהם נכון?! הם אדישים (חלקם) קנאים (כולם אם לא זאת לא אהבה) רונטיים (חלקם) ומה עוד?! אאאוף הם משו מתוק שאנחנו לא מסוגלות להרפות ממנו בדיוק כמו שוקולד רק שלשוקולד לפעמים אפשר להתנגד ולהם לא! כמה שהם מתלוננים עלינו הם לא יכולים בלעדינו וכמה שאנחנו שונאות את הדרך שלהם לפעמים.. אנחנו לא יכולות בלעדיהם! מחר יום האהבה, בנות בנים.. לא משנה את מי אתם רוצים.. לא משנה מה הקשר ביניכם, תבטאו את מה שיש לכם! זה יום אחד בשנה שמוקדש כולו לאהבה לכיף לבילוי רומנטיקה ובין השאר התמזגות! זוגות מאוהבים... אתם את הצעד שלכם כבר עשיתם אבל אל תפסיקו להשקיע בחיים, האהבה מלאה בהפתעות.. תפנקו כמה שיותר וכן.. מחר מותר להיות הכי מפונקים בעולם.. נתקו פלאפונים ותעופו למקום שאפאחד לא יהיה בו ותפציצו באהבה!!!! זה יום של איחוד.. ביום הזה אותכם (הבנים) לא מעניין איזה חבר מתקשר... אתם תפנקו תחברות שלכם כמו שצריך כי אנחנו לפחות מלכות ליום אחד מכל הלב לא?! ואתן (בנות) לא משנה כמה יש לנו עומס לפעמים חח תפנו מקום, תפתיעו תנשקו תהיו סקסיות והכי רומנטיות שבעולם! אין בן שלא אוהב רומנטיקה הם פשוט לא יודעים לבטא את זה (חלקם) .. גם לי יש חבר מושלם מתוק שאני אוהבת אותו הכי בעולם כבר 5 חודשים, וההנאה רק גוברת מרגע לרגע אבל מחר... מחר זה יום מושלם שצריך לנצל כל רגע ורגע ממנו! התחלתי להסתכל בכל אתר אפשרי של אהבה לגייס רעיונות למתנות להפתעות למקומות ומה שחשוב זה לא להיבהל מהמחיר ולדעת לגוון לעניין ליהנות וכמה שיותר נכון?! זה למה זה יום מיוחד, יום שרק מזכירים אחד ת'שני כל רגע וחושבים כמה שיותר לשמח את האחר להשקיע בו והלב קופץ משמחה ולא נח לדקה! זה מה שעבר אצלי ומקווה שאצל כל אחד "נשוי" שמאיתנו חחח.. קיצר, אם עדיין לא מצאתם רעיונות משוגעים כיפיים שחוסכים הרבה ובכלל עם הרבה רומנטיקה וטעם.. תרשמו לי ואני ישמח לעזור אפילו לדברים אישיים האייסי שלי 208740317
ובכללי.. כל דבר רומנטי שירים או עוד הצעות יתקבלו בשמחה..
מה שנשאר לי להגיד זה שיהיה יום אהבה הכי טוב שיששש...
אוהבת אתכם... נטלי ( וגם אותך נסיך שלי )
Ben&Natalie Forever





