אהבה:
הייתה אהבה,
עכשיו נותר לי רק לב שבור...
הייתה אהבה,
אבל היא שינתה אותי מבפנים...
הייתה אהבה,
ששרפה לי ת'נשמה...
הייתה אהבה,
שהפכה אותי לאדם אדיש...
הייתה אהבה,
אבל עכשיו היא כבר איננה...
הייתה אהבה,
שזעקה עליך...
אבל אתה...
לא רצית לקבל אותה...
לא הבנת שלך אני זקוקה...
לא הבנת כמה חשוב היית בשבילי...
האהבה מתה בתוכי,
וגרמה לי להיות בנאדם ששונא אותך,
שונא אותך על זה שלא קיבלת...
לא קיבלת מה שיכולתי לתת לך...
לא קיבלת...
ת'אהבה שלי 😢
******************************************************
תגיבו,
ת' מראש
מהמםםם מאמיי אבל עצובב
מזל שזה לא ככה עכשיו
תמשיכי לכתוב יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' אחות קטנה שלי,
חולה עלייך מווווואהההההה
אין בעד מה מאמי וגמני עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מאמי איזה עצוב זה... ומרגש...
אני שמחה שזה כבר עבר ..
אוהבת*-*אולוש*-*
יאא מאמי ממש מרגש ויפה וגם עצוב 😢
אבל גמני שמחה כמו כולן שזה כבר עבר.. חיחי
תמשיכי לכתוב מאמי יש לך כישרון בלי סוף
אוהבת אותך יפתי מווואהההה
ת' נשמות מתוקות שלי,
אוהבת את שתייכן מווווווואהההההההה
מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי גם אני עלייך מושלמת שלי 😉