אחד שאני בקשר איתו..לפעמים יוצאים לפעמים אנחנו סתם בבית...אניוואי אנחנו תמיד מתנשקים..
אתמול הוא שואל אותי אם אני רוצה להפגש..אמרתי לו בוא לקניון הוא עושה לי לא....
אני כזה למה ?? אז הוא אומר כי אני מתגעגע לנשיקות שלך....יענו שנהיה בבית ונתנשק לנו...
אני ממש נעלבתתי...זה נראה לי ממשש מגעיל
מה דעתכם?!?!?
למה מגעיל הוא חושק בך....
למה שלא תאשלי אותו גם עם הוא רציני לגבייך
כדי שנדע עם הוא חושק בך מאהבה או סתם כסטוץ..
QUOTE (gilimoran @ 13/02/2005) למה מגעיל הוא חושק בך....
למה שלא תאשלי אותו גם עם הוא רציני לגבייך
כדי שנדע עם הוא חושק בך מאהבה או סתם כסטוץ..
בדיוק..=)
אלו שמעלי צודקות תשאלי אותו באמת אם הוא רציני לגבייך ואם לא אז תפסיקי להתנשק איתו וחוצמיזה המ...זה לא אמור להעליב אותך!
אני איתן..=)
תבררי מאמי..
מאמי אני עם התגובה הראשונה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם התגובה הראשונה... 😊
וואלללה אתם חושבים שאני צריכה לשאול אותו...אם הוא רציני או לא???
יותר כיפי שמישו ירצה אותך בגלל מההה שאאתתת לא כי הוא נמשך אלייך....מממ
וואלללה אתם חושבים שאני צריכה לשאול אותו...אם הוא רציני או לא???
יותר כיפי שמישו ירצה אותך בגלל מההה שאאתתת לא כי הוא נמשך אלייך....מממ
את צריכה לשאול
ראיתם איזה חכמה אני ראיתם כולם כמוני יששש חח
חחחחחחחחחחח מורן כם אני הפעם איתך אז בכלל את עושה חיים חחחחחחחחחחח