אנשים יפים שלי עוד מעת יהיה יום-האהבה,
החג הכי מושלם לאוהבים בינינו,
תהנו, תתפרעו והכי הכי חשוב שיהיה לכם המון בהצלחההההההה ,
באהבה רבהההההה,
לכולםםםםםםם גם לבודדים בינינו,
מוווווווואההההההההההההההה!!!!!!!!! 😍
איזה חמודה... 😉
ותודה,גם לך מתוקה...
תודה מלאכית שלי מתה עלייך
רק חבל שאני לא אהיה עם עידנו'ש כפרה עליו
אוף איזה מבאס המרחק הזה
קיצר אין מה לעשות...
תהני עם דורון בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודה נשמה גם לך יום אהבה שמח חולה עליך!!!!!!!!
מואה ענקיתתת
נאפי:
אין בעד מה מושלמת שלי,
שרופה עלייך מווווואהההההההה,
ו-ת' בובה צ'ווה צ'לי,
העיקר שאת יודעת שיש מישהו שאוהב אותך כמו שאת אוהבת אותו,
זה כבר טוב בובה שלי 😉 ,
ולאהבה אין גבולות
**********************************************************
jela:
אין בעד מה חיים שלי,
ו-ת',
מתה עלייך,
מווווווואהההההההה 😁