אז ככה אני חדשה פה בפורום...ואני צריכה עזרה....יש ילד אחד שהייתי מאוהבת בו בחופש הגדול במעבר לכיתה ז'(עד עכשיו) הוא שידח ביני לבין חברו...ולימד אותי איך זה להצתרפת...יצאתי איתו באותה כיתה ואפילו ישבתי לידו יום אחד ,התכתבנו..והוא שאל אותי אם אני רוצה להיות חברה שלו אז אמרתי לו שכן,ואז אני והוא היצתרפתנו..(בהפסקה)...ואף התחרמנו אחרי הלימודים...ואז הייתה בת מיצווה לחברתי...והוא קרא לי רגע לבוא עליו...ולא יכולתי באותו רגע ביום למחורת הוא אומר שהוא רוצה להפסיק את הקשר והוא לא דיבר איתי איזה חודש...ואז עוד פעם השלמנו התחרמנו ואחרי 3 ימים עוד פעם הוא הפסיק את הקשר ולא דיבר איתי והפעם זה היה לזמן ארוך יותר... ואילו היום בשיעור הוא כותב לי מכתב אם אני רוצה להשלים איתו...אמרתי שכן ורשמתי לו אם הוא רציני הוא אמר שכן...ואז הוא כתב לי כך:הפעם לא להיות חברה שלי אלה לבגידות...אני לא הבנתי מה הכוונה אבל לא משנה...חברותי ניסו לעזור לי הם אמרו לי לזרוק אותו ...לתת לו כפה והכול...אבל אני עוד אוהבת אותו
ולא יכולה לשכוח אותו בבקשה עיזרו לי אני מבולבלת + מאוהבת....עיזרו לי!!!





